رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور مطرح کرد

خودنمایی هنر ایرانیان در کنار بارگاه ائمه اطهار (ع)

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: امروز هنر و دلدادگی ایرانیان در کنار بارگاه ائمه اطهار علیهم السلام در حال خودنمایی است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در همایش رحمت واسعه در اصفهان گفت: ایرانیان با کار‌های هنری فاخر و تقدیم آن به صحن و سرای ائمه اطهار زبانزد زائران  سراسرجهان هستند.


محمد جلال مآب افزود ا:مروز بین ۶ تا ۷ هزار ایرانی در ستاد عتبات کشور با حقوق‌های اندک و با هدف رضایت الهی و عشق به ائمه علیهم السلام مشغول هستند که باید به این تعداد اشتغال چند هزار نفری ایرانیان در عراق را هم اضافه کنیم.


او گفت:بیش از ۸۰ درصد مصالح بکار رفته در طرح‌های عمرانی عتبات عالیات از  داخل کشور تامین و روانه عراق می‌شود تا این موضوع موجب برکت اقتصادی برای کشور باشد.


رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان هم در این مراسم گفت: حضور ۲۳ میلیون زائر اربعین از نقاط مختلف جهان با دین و مذهب مختلف نشان می‌دهد که بحث توسعه عتبات یکی از وظایف شیعیان است.


 عسگری  افزود:  در ۱۸ سال گذشته بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی در عتبات عالیات اجرا شده  که توجه به همین موضوعات فرهنگی دینی، معنوی و اعتقاد به فرهنگ عاشورا راه نجات و رهایی از مشکلات است.


کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم در همایش رحمت واسعه گفت : اگر امروز ملت ایران اینگونه در برابر مشکلات مقاومت و ایستادگی می‌کند مدیون فرهنگ دینی و شیعی با پشتوانه ائمه اطهار (ع) است.


در پایان این مراسم از حاجیه خانم محزونیه و تیم دوخت ۴ روپوش مضاجع مطهر امام هادی، امام حسن عسگری، حضرت نرجس خاتون و حضرت حکیمه خاتون علیهم السلام قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار