فعال سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات آماده شده است

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات آتی مجلس و مسائل روز کشور نکاتی را بیان کرد.

عليرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بيانيه انتخاباتي وزارت کشور گفت: وزارت کشور همواره باید بی طرف باشد و در مسیر انتخابات نیز وظایف خود را اجرا کند، اما روح حاکم بر این بیانیه نیز این بود و معاون وزیر کشور در صدد بود تا بر بی طرفی وزارت کشور صحه بگذارد، اما شاید بند‌هایی از آن به گونه‌ای تنظیم شده بود که موجب واکنش برخی از نمایندگان مردم شده بود. البته به نظر نمایندگان هم مقداری زود قضاوت کردند و بهتر بود تا ابتدا صحبت‌های وزیر کشور را می‌شنیدند و بعد در این باره قضاوت می‌کردند. اکنون نیز به خوبی روح حاکم در این بیانیه تببین شد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس و موضع رهبری در این باره ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خوبی چهار ویژگی  سلامت، امنیت ،مشارکت و رقابت را تبیین کردند که در تحقق تمام این چهار مورد ارگان‌های دیگری به جز وزارت کشورت مسئول هستند و توقع این است که ارگان‌های مسئول اعم از رسانه‌ها ،شورای نگهبان، وزارت کشور و ... برنامه‌های عملی خود را برای رسیدن به این موارد اعلام کنند.

خجسته‌پور درباره حضور احزاب اصلاح طلب در انتخابات نیز گفت: از جریان اصلاح طلب چند خبر به گوش می‌رسد چرا که همگی آن‌ها به یک صورت رفتار نمی‌کنند و برخی از آن‌ها به عدم حضور در انتخابات تاکید می‌کنند و انتخابات را محفلی برای باج گیری در نظر می‌گیرند و برخی دیگر نیز بر مشارکت حداقلی در انتخابات تاکید می‌کنند که این امر نیز خلاف مصلحت کشور است. برخی دیگر از احزاب اصلاح طلب نیز درحال آماده شدن برای حضور در کارزار انتخابات هستند و نیرو‌های خود را معرفی خواهند کرد.

اين فعال سياسي تاکيد کرد: جامعه اصولگرایی از اینکه در انتخابات دارای یک رقیب قوی باشند استقبال می‌کنند. امیدواریم که شاهد انتخابات پرشور در انتخابات باشیم.در جریان اصولگرا نیز چند جریان فعال هستند و غایت آمال ما هم وحدت حداکثری است و در عین حال نیز باید از منیت‌ها در این جریان بکاهیم و حول موارد مشترک لیست واحدی را برای این انتخابات معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار