مدیرکل زندان‌های استان قم خبر داد

راه اندازی کارگاه فنی و حرفه‌ای در زندان‌های استان قم

مدیرکل زندان‌های استان قم از راه اندازی ۱۴ هزار متر کارگاه فنی و حرفه‌ای در زندان‌های استان در جهت مهارت آموزی خبر داد.

علی اصغر رنجبر،مدیر کل زندان‌های استان قم در نشست خبری با اشاره به راه اندازی ۱۴ هزار متر کارگاه فنی و حرفه‌ای در زندان‌های استان قم افزود: کارگاه خیاطی زندان ظرفیت کم نظیر برای تامین پوشاک مدارس و بسته‌های پوشاک بیمارستانی است که دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

او حمایت از خانواده زندانیان را یکی از دغدغه‌های مسئولان دانست و گفت: زندانی در زندان غیر از محدودیت آزادی، دغدغه‌ی دیگری ندارد و این خانواده اوست که نیازمند حمایت جدی مسئولان و خیران است.

مدیر کل زندان‌های استان قم، بازاریابی و استقبال صاحبان صنایع از ظرفیت زندانیان فعال درحرفه‌ها و مشاغل گوناگون را خواسته مسئولان این سازمان بیان کرد و افزود: تمامی درآمد حاصل از کارگاه‌ها در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار می‌گیرد که تاثیر بسزایی در کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

 رنجبر افزود: خیاطی، چرم سازی، بافتنی، تم تولد، بسته بندی آب آشامیدنی و تولید اسباب بازی برخی از فعالیت زندانیان در محیط اشتغال زندان است.

 مدیرکل زندان‌های استان همچنین حضور روحانیون مبلغ در زندان را ظرفیتی کم نظیر دانست و گفت: با حضور روحانیون و تبیین آنها، زندانیان اغتشاشات اخیر در همان روز‌های اول با اظهار ندامت از زندان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.