برنامه پخش زنده دعای عرفه از تلویزیون

در آستانه روز عرفه و موسم برگزاری مناسک حج، قرائت دعای حضرت سیدالشهدا (ع) از شبکه‌های مختلف تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد.

در آستانه روز عرفه و موسم برگزاری مناسک حج، قرائت دعای حضرت سیدالشهدا (ع) از شبکه‌های مختلف تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد.

شبکه یک سیما دعای پرفیض عرفه را ساعت ۱۶ از صحرای عرفات با نوای سیدرضا نریمانی پخش می‌کند.

شبکه دو سیما دعای عرفه را از ساعت ۱۷ از حسینیه هدایت با نوای شیخ حسین انصاریان به روی آنتن می‌فرستد.

شبکه سه از ساعت ۱۷ دعای پرفیض عرفه را از امامزاده قاضی الصابر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی برای مخاطبان روانه آنتن می‌کند.

شبکه چهار دعای سیدالشهدا (ع) را از مسجد مقدس جمکران ساعت ۱۶ با نوای حجت الاسلام میرزامحمدی پخش می‌کند.

دعای ملکوتی عرفه از کربلای معلی در ساعت ۱۴:۳۰ در شبکه پنج با نوای حاج محمدرضا طاهری جلوه گر خواهد شد.

شبکه قرآن و معارف سیما دعای عرفه را از حرم مطهر امام رضا (ع) ساعت ۱۵:۲۰ با نوای حاج محمدرضا غلامرضا زاده پخش خواهد کرد.

شبکه افق نیز برای مخاطبان خود از ساعت ۱۶ دعای عرفه اباعبدالله را از حرم مطهر حضرت معصومه (س) با نوای سیدمهدی میرداماد به روی آنتن خواهد فرستاد.

شبکه آموزش از ساعت ۱۶ و از حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با نوای حاج حسن شالبافان میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد بود.

دعای عرفه از شبکه جام‌جم از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ساعت ۱۷:۱۵ با نوای حاج مرتضی طاهری برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود.

شبکه سلامت دعای عرفه را از حرم مطهر امام رضا (ع) ساعت ۱۶:۳۰ با مترجم ناشنوایان با نوای حجت‌الاسلام سجاد نوری و کاظم ضمیر خرسندی روی آنتن خواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ تير ۱۴۰۲
آقا امام حسین که معصوم بودن اینگونه از درگاه خدا طلب مغفرت می‌کند از تمام آنچه ما آن را نعمت نمیدانیم شکر کرده اگر بصیرت داشته باشیم اینهمه حرفای شیطان دوست تو نظرات نمیزاشتیم جاده صاف کن شیطان شدین؟؟؟؟دنیا دار مکافات است این سختی ها و تحریم ها مخصوص کشورمون نیست مخصوص انسان مسلمان است البته اگه در آخرالزمان اندیشه کنیم می تونیم از فتنه ها سربلند بیرون بیاییم به زندگی با چشم مادی نگاه نکنیم چه بسیار عرفایی تا آخر عمر فقیر بودن ولی از اعتقاداتشون دست نکشیدن مثل آیت الله قاضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۷ تير ۱۴۰۲
شرط عصمت متصل به وحی بودن هست این عقیده شیعه هست من معصوم بودن قبول ندارم چون تو شیعه خیلی از عقاید و اعمال مصادیق شرکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
"میسر می گوید: حضرت صادق علیه السلام به من فرمود، در پیشگاه حضرت حق دعا کن و مگو کار از کار گذشته، آنچه مقدر شده همان می شود و برای دعا اثری نیست. همانا نزد خداوند عزوجل منزلت و مقامی است که به آن نتوان رسید مگر به دعا و گدایی، اگر بنده ای دهان خود را ببندد و دعا نکند چیزی نصیبش نمی شود، پس دعا کن تا به تو عنایت شود، ای میسر هیچ دری نیست که کوبیده شود مگر این که امید آن هست که به روی کوبنده باز شود."
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
به صفحه اصلی sanjesh.org توجه نمایید. دعوت از فرهیختگان برای طراحی سؤالات آزمون؟! تازه میخواد فرهیختگان دعوت شود . یعنی آزمون های قبلی اراذل طراحی سؤالات داشته اند .موقعی رتبه اول دانشگاه می‌شوید که بدانید کلاس درس لازم برای آزمون مطالبی‌ تدریس داشته که در کار آن درس بلد بودنش لازم است و سازمان سنجش مقید به رعایت کلاس درسی شما بوده است. چرا ؟ زیرا شغل‌ های موجود به غیر از چند رشته تحصیلی دشواری سازمان سنجش لازم ندارد . کلاس درس لازم برای سنجش باید با امتحانات سنجش برابر باشد تا مجوز امتحانات صادر شود .مطالب علمی در مورد درس و امتحان. sanjesh.org دچار جرائم سازمان یافته تحصیلی است ‌.امتحانات سازمان سنجش با کتاب درسی و با سطح دشواری شغل رشته تحصیلی برابر نیستند . یا مهدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
وقتی شکمت گرسنه ست و ارزوهات دور و دورتر دیگه دعا و نیایش اهمیتی پیدا نمیکنه
اگه قرار بود با دعا مشکلات حل بشه تو این چهل و اندی حل شده بود ولی هرسال دریغ از پارسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
انسان لایعتقد مثل چهارپایی می ماندکه تمام هم و غمش خوردن و خوابیدن است.رتبه وحودی انسان بسیار بالاتر از این حرفهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام دعا باید همراه با عمل باشه نه این که خدا هیچ جایی تو زندگی عملی ما نداشته باشه و هیچ باوری به خدا نداشته باشیم به هم بی رحمی کنیم دروغ بگیم و.... اشکال از دهان دعا کننده هست و اگر نه خدا کریم و اجابت کننده هست بریم خودمونو درست کنیم دنیا درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۰۵ تير ۱۴۰۲
فقط نشستی دعا کردی؟؟؟؟تلاشی نه؟؟؟؟بشین تا خدا برات بزاره خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۵ تير ۱۴۰۲
الدعاسلاح المومن
آخرین اخبار