کشف بیش از ۳۲۵ کیلو تریاک در شهرستان میناب

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۲۵ کیلو تریاک در سه عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبرداد.

 سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر بوسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت:ماموران حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم خودروی مورد نظر را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران با تغییر اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس خودرو متوقف ودر بازرسی از آن ۲۰۶ کیلو تریاک که بصورت فله‌ای در صندوق عقب خودرو بود کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با تلاش ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیاتی دیگر، با انجام کار اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان، یک بارانداز و محل دپو محموله مواد مخدر را در یک منزل در منطقه هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل مورد نظر ۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و یکدستگاه خودرو پراید متعلق به قاچاقچیان توقیف و ۴ قاچاقجی دستگیر شدند.

او گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی میناب نیز در عملیاتی دیگر حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بندرعباس به میناب به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و خودرو را متوقف ودر بازرسی از آن مقدار ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که بطرز ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده بود کشف و یک متهم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طی سه عملیات پلیسی در شهرستان میناب جمعا ۳۲۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: کشف موادمخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.