خاوری همچنان تحت تعقیب است/ کانادا همکاری ندارد

سخنگوی قوه قضاییه اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری از متهمان اصلی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به کشور را تشریح کرد.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه رسانه‌ها باید فعالانه عمل کنند، گفت: رسانه‌ها باید راستی آزمایی کنند. ما آمادگی همکاری با رسانه‌ها را داریم، در اتاقمان باز است و سعی می‌کنیم پاسخگویی خوب و موثری را برای تنویر افکار عمومی داشته باشیم.

محمودرضا خاوری همچنان تحت تعقیب قضایی است

ستایشی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی‌کند و او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی با کسی تعارف ندارد، گفت: با فساد اقتصادی با قاطعیت برخورد می‌کنیم، اما آیا فقط برخورد کافی است یا خیر؟ ما معتقدیم که باید از وقوع فساد پیشگیری کنیم. در این راستا بیش از ۲۰۰ گلوگاه فساد را شناسایی کردیم. به جز سازمان بازرسی کشور، مبادی دیگر که ذی مدخل بودند، کارشناسی‌های خوبی انجام داده اند. تمام هم ما این است به نحوی عمل کنیم که ریشه‌هایی را که موجبات بروز و ظهور فساد می‌شوند را بخشکانیم و از بین ببریم. ما معتقدیم که بهترین اقدام ما، اجرای دقیق قانون است و به تبع نتیجه بسیار مثبت و قابل دفاعی دارد.

 تفکیک اسناد عادی و رسمی 

سخنگوی قوه قضاییه درباره اسناد عادی و رسمی گفت: هر چه ما به سمت و سوی اسناد رسمی و غیر قابل خدشه برویم، قطعا موفق خواهیم شد. طبق ماده ۲۲ قانون ثبت «همین که ملکی مطابق قانون در دفتر املاک به ثبت رسید، دولت فقط کسی را که ملک به اسم او ثبت شده و یا کسی را که ملک مزبور به او منتقل گردیده و این انتقال نیز در دفتر املاک به ثبت رسیده یا این که ملک مزبور از مالک رسمی ارث به او رسیده، مالک خواهد شناخت.» قطعا دعاوی با وجود سند ثبتی کم است، ولی دعاوی اسناد عادی زیاد است و باید به سمت و سویی برویم که اسناد رسمی در مرحله اول مد نظر قرار گیرد و ملاک عمل باشد و لازمه این کار قانون است.

ساماندهی بازار خودرو و ورود خودرو‌های شاسی بلند

وی درباره اقدامات قوه قضاییه برای ساماندهی بازار خودرو و ورود خودرو‌های شاسی بلند گفت: هر کس مسئول عمل خودش است و قوه قضاییه در راستای تحقق قانون اساسی، تکالیفی برعهده دارد و در حدود انجام این تکالیف مقید و محکم و استوار است. در ارتباط با این که کسی خارج از وظایفش کاری انجام داده و رانتی را ایجاد کرده قطعا در صورت احراز آن، موضوع قابل پیگیری است، ولی باید گزارش داده شود. مطمئن باشید دستگاه قضایی چیزی را که به او گزارش داده شود پیگیری می‌کند.

مستحدثات ناایمن

ستایشی ادامه داد: برخی عنوان کردند که فهرست مستحدثات ناایمن را به قوه قضاییه دادیم، اما بار‌ها بعد از حادثه متروپل و قبل از آن گفتیم و تاکید کردیم که در این فرایند، قوه قضاییه وظیفه نظارت را دارد نه ایمن سازی. شهرداری، شورای شهر و روستا، راه و شهرسازی و نظام مهندسی وظیفه دارند که با نظارت و کنترل و اشراف، مستحدثاتی را ایجاد کنند که مصون از هر گونه ناایمنی باشد و حسب مورد هر کس که وظایفش را انجام ندهد باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشد. اگر دستگاه‌های ذی ربط کنترل و نظارت داشته باشند و براساس دستور العمل عمل کنند، مشکلی وجود نخواهد داشت و اگر هر کسی وظایفش را به درستی انجام دهد کار به دستگاه قضایی نمی‌رسد، ولی اگر فعل مجرمانه‌ای رخ داد قطعا با آن برخورد می‌کنیم.

 از آزادسازی سواحل تا خدمات قوه قضاییه

وی در ادامه درباره آزادسازی حریم سواحل گفت: این کار از گذشته ادامه داشته و ادامه دارد.

ستایشی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ هزار خدمت الکترونیک ارایه می‌دهیم، گفت: ما کار را از سنتی به سمت الکترونیکی شدن پیش بردیم و در حال حاضر هر کس می‌تواند از داخل منزل دادخواست را به صورت الکترونیکی ارایه دهد. اکنون دادرسی‌ها به سمت الکترونیک شدن می‌رود. همچنین استعلامات هم برخط شده است.

سخنگوی دستگاه قضا درباره ورود قوه قضاییه به قرارداد‌های بی ضابطه باشگاه‌ها گفت: سازمان بازرسی به قرارداد‌های بی ضابطه باشگاه‌ها ورود کرده و این موضوع در حال رسیدگی است.

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره مبارزه با فساد در ورزش گفت: عزم ما جدی است و در صورت وقوع فساد، قوه قضاییه با جدیت و صلابت و موازین شرعی و قانونی برخورد قاطعانه‌ای دارد و با کسی تعارف نداریم. نگاه قوه قضاییه پیشگیرانه است و باید کاری کنیم که فسادی صورت نگیرد و جرمی واقع نشود و با همکاری سایر دستگاه‌ها آنرا انجام می‌دهیم. در مقوله ورزش ان شاالله فسادی رخ ندهد، ولی اگر فسادی باشد قوه قضاییه با آن برخورد می‌کند.

دستورات سخنگوی قوه قضاییه 

ستایشی همچنین ضمن تماس با دادستان شهر ری، دستور پیگیری و رسیدگی به موضوع خشک شدن «چشمه علی» شهرری که سومین میراث طبیعی کشورمان است را داد.

وی همچنین از دادستان شیراز تقاضا کرد که به این موضوع که در حاشیه بخش جنوبی شهر شیراز و روستا‌های قلعه نو، ترکان، کوشکک، شاپورجان، اقبال آباد و گردخون محصولاتی تولید و وارد بازار می‌شود که به جای انواع ویتامین و ریز مغذی‌های مورد نیاز بدن، انواع میکروب‌ها و انگل‌های مضر و بیماری زا را درخود دارند، رسیدگی کند.

ستایشی همچنین ضمن تماس با دادستان کرمان رسیدگی به پروژه "بام کرمان" بر فراز کوه‌های صاحب الزمان شهرکرمان که از دو بخش تله کابین و هتل تشکیل شده و سال‌ها محل مناقشه است را درخواست کرد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۰ تير ۱۴۰۲
تکلیف : ( محمدعلی هادی ) دزد و اختلاسگر و رانت خوار 14000میلیاردتومانی ( بانک سرمایه ) چی شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسنل بانک سرمایه
۱۱:۱۰ ۱۵ تير ۱۴۰۲
تکلیف :( محمدعلی هادی ) دزد و اختلاسگر 14000میلیاردتومانی بانک سرمایه چی شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
بسشه دیگه غلط کرد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۱۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
دیگه گه هم بخوره فایده نداره ، روبرو بن بسته
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید محمدرضا سنجرانی (کارمند بانک ملی ، مدافع حرم)
۰۲:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
متاسفانه متن کامل اول ، طبق معمول مورد پسند و سلیقه نبود و حذف شد.

موشه خاوازی معروف به محمود خاوری ، آنوسی (یهودی مخفی)
در کانادا شریک با عمو زاده اش ، سام مزراحی (میزراهی)
میزراهی در زبان عبری به معنای مشرقی و خاوری می باشد.

ماه پشت ابر (سانسور و حذف) پنهان نمی ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
آخرتی هم وجودداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۲
آقای خاوری و کسانی که با آقای طبری همدست بودند و مخفیانه رفتن خارج از کشور و قاضی منصوری رو ترور کردن هم تحت تعقیب قضایی قرار بدین..ضمنا آقازاده هایی که الان از بیت المال دارن اون ور آب عیش و نوش میکنن رو با خود پدرانشان بازداشت کنید تا اعتماد مردم برگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۵ تير ۱۴۰۲
کانادا همکاری نمی کند یا شما نمی خواهید خاوری را به دادگاه بیاورید ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۲
خاوری دنیا رو با صفا سیتی گذروندی ولی مردم و تمام شهدای جمهوری اسلامی ایران اون دنیا منتظرتن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۱۷ ۰۵ تير ۱۴۰۲
خاوری جون یه سری بیا ترکیه هوا بخور، بیا آنتالیا ، آلانیا و استانبول استراحت کن. بیا عزیز بیا تصدوقت.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۲
عزیزان 3 هزار میلیارد تومنه نه دلار اخه یکم فکر کنید تولید ناخالص ما تو سال 2021 کلا هزار و پونصد میلیارد دلار شد اونوقت خاوری سه هزار میلیارد دلار برده؟؟؟؟ خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۵ تير ۱۴۰۲
بعد کانادا میگه ما حامی مردم و شعار زن زندگی آزادی هستیم
بعد علیه ایران حرف میزنه به تحریم ایران همیشه اولین نفر رای میده خاوری رو که از ملت دزدی کرد پس نمیده و خودش رو حامی هم معرفی میکنه و جالب‌تر اینکه یه عده نادان هم باور می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۰۵ تير ۱۴۰۲
کانادا از دزد ها حمایت می کند و دزدها از کانادا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۵ تير ۱۴۰۲
این یارو همونی نبود که دم دفترش نوشته بود این مکان مقدس است با وضو وارد شوید؟
-
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
در پاسخ به ۱۸:۱۸ : نمیدانم منظورت از مرد و مردانه خوردن حق دیگران چیست اگر خوردن حق دیگران مردی و مردانگی است دزدان و زورگیران مرد ترین مردمان این جهان هستند خوب مسئولی هم که دزدی میکند مرد و مردانه میخورد مگر فرقی با آن یکی دارد بجز اینکه اسم دزدی را گذاشته مردی و مردانگی خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۵ تير ۱۴۰۲
همه مردم می دونن که خاوری تنها نبوده وهمدست داشته غیرت این بود که ازکشورخارج نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۵ تير ۱۴۰۲
این برده و حق حساب سایر دزدان را نداده حالا زورشون میاد بقیه با هم می خورن و تقسیم می کنند چیزی هم نمی گن کاری هم با هم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۵ تير ۱۴۰۲
این همونه که درصف اول نمازجمعه و راهپیمایی ها بود ‌ و در اتاقش نوشته بود بدون وضو وارد نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
معلومه همکاری نمیکنه سه هزار میلیارد پول برده کشورشون چطور از این همه پول دست بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
یا بیاریدش یا بکشیدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۵ تير ۱۴۰۲
کانادا مرکز دزدان و خلافکاران و پناهگاه ایرانیان خائن می باشد. فرزند بسیاری از مسئولان در اونجا اقامت دارند و نباید در داخل ایران به پدرشان مسولیت داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۲
خاوری می خوای چیکار عواملی که پول رد کردن و خودش رو رد کردن بگیرید در ضمن خود خاوری مهم نیست پولش بیارید وگرنه مجازات شما هتل اوین هست و همش آزاد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اینها مهم نیست الآن محور مقاومت و کرانه غربی رود اردن مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چندسال تحت تعقیب؟؟ وقتی فراریش دادید، دیگه چه طور میخواهید گیرش بیاورید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
همین الان تو کشور یه سری ها بیشتر از خاوری زدن تو جیب دوستان فریب فیش حقوقی 5یا 6ملیونی رو نخورید مبلغ های نجومی یه جوری رد و بدل میشه که هیچ جا ثبت نشه
فقط بدبخت ترین قشر قشر کارگر است که جدیدا در وزارت کار یا یارانه شو هم قط کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
توقع دارید که کانادای نسل کش به ما کمک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
مرگ بر کانادا و آمریکا و غربگدا ها
Iran (Islamic Republic of)
خاوری
۲۱:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
جز جیگر بگیری خاوری.با این قیافه نکرت دل مردم عزیز کشورم به درد اومد.پشه بره دماغت بمیری مردک
Iran (Islamic Republic of)
رفیعی
۲۱:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
قیافه متین چهره باجذبه خوش تیپ وخوش کلام لابد،شایسته ریاست بر بزرگترین بانک کشور، !!! اما این ظاهر این دزد خبیث است که سرمایه مردم در بانک را به حسابهای شخصیش در خارج از کشور واریز میکرد و اختلاص عظیمی را مرتکب شد.زمانیکه رییس جمهور وقت در خواب خوش میگذراند.حالا هم با پول مردم زندگی خوش واینده طلایی برای هفت نسل خودش ازدزدی مهیا کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۱۳ ۰۷ تير ۱۴۰۲
علابرکتلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خاوری دمت گرم ای مرد بزرگ ای کاش من بجای تو بودم و تو بجای من الآن تو ایران ماهیانه یارانه می گرفتی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
برای اقناع افکار عمومی گاهی از خاوری یه خبر میذارید، اطرافتون کلی اختلاسگر ریخته، همینارو مجازات کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۱:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خاوری های زیادی هنوز در ایران فعالیت میکنند. فقط ما هنوز آنها را نشناخته ایم. اوضاع نابسامان امروز ما مصداق عینی این ادعاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خاوری که رفت ولی صنایع فولاد مبارکه که کانادا نیست تو مبارکه استان اصفهانه چه رسیدگی و اقدامی کردین؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
حالا مثلا" بابک زنجانی که کانادا نیست تو ایرانه چیکارش کردین؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اونیکه رفته سفر برنمی گرده بخدا برنمیگرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
حداقل سود پول رو ماهانه بده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
فرح پهلوی رو هم پیگیری کنید با اموال بر گردانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بیشعور با پای خودت بلند شو بیا اینقدر منو عصبی نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چه تعقیب و گریز هندی ای!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خودمونیم اگه بخوان بگیرنش کاری براشون نداره به صلاحه که اون ور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ایران در چند چیز رتبه اول دارد،۱،مجموع منابع نفت گاز،۲،اختلاس،۳،توجیه وحرافی وتعریف از خود و وعده های بی عمل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
یک نفر ناشناس می فرستادین کانادا دخلشو بیاره بعدشم اموالش بالا بکشه بیاره ایران... به همین راحتی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
فقط خاوری نیست که اینقدر بولد بشه ، کسان دیگه ام هستند که پشت توجه به این قائم شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چه طور این همه پول رو برده همچنان برداشت ازکارت سقفش۲۰۰هزار تومانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
در مورد پرونده خاوری مهمترین و اساسی ترین سوال اینه چرا در کشور ما هر روز صدها فساد و اختلاس و......صد ها مسله دیگر داریم چرا این موارد مثلن در چین و ژاپن و آلمان و.....و سایر بلا کفر نیست کجا مسولین اشتباه کرده اند و چرا اصلاح نمی کنند وبه مردم پاسخگو نیستند و تنها کاری استاد شده اند حرافی و توجیح در همه موارد......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
شما همه اخبار بلاد کفر رو گوش میدی؟
همین چند وقت پیش یه خبر از اختلاس تو چین بود حالا الان دقیق یادم نیست. چرا با خوندن یه خبر انقدر به هم میریزیم فکر میکنیم این اتفاق بد فقط مال ما هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ایران کشور اختلاسها
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
مستند : خیریه اشرف
پروژه Iran Aid
Singapore
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
والا با اعدام وحید مظلومین سکه ارزون نشد
با اعدام خاوری هم ریال تقویت نمیشه
بزارید زندگیش رو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۶:۲۶ ۰۵ تير ۱۴۰۲
اختر خانم ، مواظب خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
۳ هزار میلیارد تومان به پول الان چقدر میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
داره میخوره و حال میکنه آخر عمری با پول های دزدی
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۱۷:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
جناب آقای ستایشی سخنگوی محترم قوه قضائیه.خردادسال ۹۷ مبلغ ۶۰میلیون تومان به حساب کارمانیاواریزکردم که مهر۹۷بامبلغ قطعی ۱۲۳میلیون تومان خودروی بی وای دیs6تحویل دهندتاامروزکه تیر۱۴۰۲می باشدخبری ازخودرونیست.وضمنآآذر۱۴۰۱فراخوان دادندکه خودروسازی کارمانیابی وای دی راکرمان موتورخریداری کرده.وازبین خودروهای تعیین شده کرمان موتوررانتخاب نماییدبنده یکی ازاین خودروهاراباالاجبارانتخاب کردم وتاریخ تحویل این خودرو۲۴خرداد۱۴۰۲بوده.که هنوزخبری ازاین خودرونیست اینهایادگرفتندهم پول وهم خودروی مردم رابه گروکان بگیرند.یعنی هیچکس نیست جلوی اینهابایستی.تماس می گیری جواب نمیدن وسایتشان بسته هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خنده داره که هنوزم دنبال برگرشت خاوری هستید خخخخ یارو تو کانادا میمیره همونجاهم خاکش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چند هزار برابر این پولو دادید به لبنان و فلسطین و عراق و ....
به مردم که نمیدید حالا چه خاوری بخوره چه لبنانی ها...
این پول هاچه فایده به حال مردم عادی داره وقتی هیچ سهمی از این پولو ندارن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
باشه شما برو اسرائیل و مهار کن این پول و بدن به تو
چرا ناراحتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
یا خدااا ۳ هزار میلیاررد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اینکه کاری نداره دوتا کانادایی بی گناه رو گروگان بگیرید تا تحویلش بدهند کاری که خوب بلدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بی گناه و نمیگیرن جاسوس و میگیرن
کمتر مغزت و بده دست بی بی سی و اینترنشنال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
مثلا خاوری رو بگیرن پولش میرسه به مردم . نه یکی دیگه پیدا میشه پولو بر میداره میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
کافر همه را به کیش خود پندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بگیرید این گراز نجس رو......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
شما حتی از قوانین بین المللی و اعلان های قرمز پلیس اینتر پل در مورد عدم همکاری دولت کانادا و تبعات عدم همکاری با قوانین بین المللی اقدامی نمی کنید یک کشتی بگیر ، نترس خودشون اعلام همکاری میکنند مگه اینکه بگویید عزیزانمان در آنجا در تنگنا و سختی قرار میگیرند پس فعلا زیاد گیر به کانادا ندهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چرافقط گیر دادین به این بنده خدا خاوری ها فراوان هستند اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اولا فراوان نیستند دوما چرا سر قضیه حجاب میشه اون موقع خاوری براتون مهم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
امثال خاوری زیاد نیستن اما مثل یه لک سیاه روی دیوار سفید که خیلی به چشم میاد. زیاد به چشم میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
هرکس اونو فراری داده و اجازه خروج از کشورو داده را باید محاکمه کنید که نمی‌کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
قبل از خاوری و بعد از خاوری دزدو فراری ،خاوری های زیادی هم هستند و بودن،و اگر دولت و قانون هوشیار نباشه در راه هم هستن میاین، خدا به مملکت مون کمک کنه و این دزد ها رو گرفتار لعنت و نابود کنه ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
من ترجیه میدم هم وطن خودم بخوره خاوری نمیبرد الان تو جیب عرب های منطقه بود به سهم خودم حلالش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
فرمودند ۲۰۰ گلوگاه فساد را شناسایی کردیم
قربانت گردم بجای ۲۰۰ تا ۲ میلیون هم پیدا کنید در سرزمین پارسیان راهی برای اختلاس پیدا و آنرا کشف خواهند نمود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
البته این حجم از دزدی نمیتواند توسط یک نفر انجام شود ومسلما شرکای صاحب نفوذ وعالی رتبه زیادی داشته ودارد.
Iran (Islamic Republic of)
امین حقوقدان
۱۴:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
این پول اگه صرف کشور شده بود میلیون ها جوان شغل داشتن هزاران مکان تفریحی میشد ساخت و تازه پول هم در کشور باقی میماند خیلی آدم نامردی بوده گرفته بشه ده ها بار حکم اعدام بهش بریده میشه الان طوریه که در کشور بیگانه هم باید درسوراخ موش باشه وبیرون نباید دیده بشه کانادا یه لحظه حمایت نکنه کارش ساخته است و ممکنه معامله بشه با زندانی دیگری در ایران چنین آدمی یه شب راحت نمیخوابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۵ تير ۱۴۰۲
الان چند برابرش هست چرا کاری نمیشه؟ فقط باید بری اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
به تومان یا دلار؟
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خاوری دزد کلاش.
Iran (Islamic Republic of)
بینا
۱۴:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بس کنید ، اینقدر این مردم رو سر کار نذارید. خودتون رو مسخره کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
شما هم بس کن زیاد پای بی بی سی نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اون موقع دلار حدود ۱۲۰۰ بود به پول الان میشه صد وبیست هزار میلیارد تومان،به نرخ الان نفری حدودا دو میلیون از کل مردم ایران دزدیده اند،شاید هم مشت نمونه خروار است.
Iran (Islamic Republic of)
عع
۰۱:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
البته نفری ۲میلیون ونیم میشه ما که نداریم اینم می‌بخشیم .قدیماگفتن یه آبادي بهتر از صدتاخرابیِ ولی اگه اونی که شده رستم کامنتم نخونه بیادبزنه که من دورسرخودم بگردم والله اگه اومدبزنه شما بگیریدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
همین خاوری نبوده ؟ جلو درب دفتر کارش نوشته بود با وضو وارد شوید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
این قضیه شایعه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
عکس با چفیه تو راهپیمایی هم داره تو گوگل سرچ کن این دیگه شایعه نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
این آدمو اگر گرفتن باید ۲۰ بار اعدامش کزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ترو خدا این مرد کلاه بردار رو بگیرین تو کانادا با خانوادش داره کیف میکنه با پول بیت المال اونوقت مردم اینجا تو فشارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خاوری مردک دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
الان هم خیلی ها مثل خاوری دارن میخورن داخل کشور هم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
میری فرودگاه از چهل تا گیت باید رد شی این احتمالا بال داشته از بالا سر گیتا رد شده ندیدنش خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
پول ها تو چمدونش نبوده که بگیرنش
برش میگردونن انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
۳هزار میلیاردو خورد تموم شد شما هنوز دنبالشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ارزش داره دنبالش باشن و مجازاتش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
میاد واموالش رو می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
این مفسد فی الارض باید به شیوه فجیعی اعدام بشه تا حساب کار دست اون عده که به بیت المال دست درازی میکنن بیاد
الان کودکان سرطانی هستن که به خاطر نبود هزینه درمان دارن جلوی چشم پدرو مادراشون ذره ذره آب میشن یا کودکان کار که به خاطر یک تکه نان صبح تا شب کار میکنن یا پدر و مادری که شرمنده بچه هاشون هستن.... این هزاران میلیارد سهم این مردم هست
این پول ها عین آهن گداخته و آتش جهنم توی گلوی این مفسدان ریخته خواهد شدم فردای قیامت باید جواب پس بدن
کسانی هم که به عنوان مسول کوتاهی کردن اونا هم باید روز قیامت جواب پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
یک ملیارد دلار برده کانادا توقع دارید کانادا همکاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
باید شیخ الاسلامی را هم در خواست کنیم کانادا بهمون تحویل نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
مگه ۳هزار میلیارد الان چقد ارزش داره ک این فلک زده رو بازم میخواین بگیرین ..شده ی واحد۲۰۰متری تو شمرون..خخخخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
موقعی ۳هزار میلیارد ازرش داشت که دلار يک هزار بود ولی الان دلار ۵۰هزار دیگه ارزشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
عزیزم سه هزارملیارد دلاره نه تومان
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
اون عزیزی که نوشتی سه هزار میلیارد دلار !! کل دارایی ثروتمندترین فرد جهان 300 میلیارد دلار میشه خخخ الکی یه چی نپرونید عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بانک ملی نماد اعتماد ایرانیان....خاوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
باید به نرخ روز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اون روز دلاری که برد و قیمتش 1000 تومن بود شد سه هزار ملیارد تومن. الان 150 هزار ملیارد تومن به ملت ایران بدهکار است.چون دلار 50 تومن هست. حساب و کتاب درست بکنید.. کی داده کی گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اون اصل پوله سود هر ساله رو هم حساب کنی 100 برابر این رقم میشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
بودجه ی سال کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
کانادا یکی از شرکای مهم دزدی، غارتگری و تروریسم در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
از آمریکا و انگلیس خط میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
۳ هزار میلیارد تومن سال ۹۱ میشه ۵۱ هزار میلیارد تومن الان


چقدر باید ساده لوح باشیم که چنین بدهکاری رو فراری بدیم
دیروز هم از یه مسافر ایرانی در اتوبوس در مرز ترکیه ۳۸۷ سکه طلا و ۶ گرم مواد رادیواکتیو با قرار هرگرم ۲۷ میلیون دلار کشف شده که به جیب ترکیه رفته
کلا ما ایرانیا عاشق هدر دادن پول بیت المال واسه خارجیا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
۶گرم مواد رادیو اکتیویته نبوده و چقدر ساده لوح هستی که اخبار اینترنشنال رو گوش میدی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
با اینهمه گذشت زمان و تورم، دیگه سه هزار میلیارد، آن سه هزار میلیارد سابق نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
گیرمم باشه اصلا آوردن ایران به ملت که نمیدن از این اختلاس فقط بدبختیش مال ما بود وتموم شد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چرا عکس کثیف خاوری دزد را گذاشتید دلمان از ظلمش آتش گرفت خدا لعنتش کند ما که نمی بخشیمش وباید تو اون دنیا پاسخگوی مردم باشد دزد بی وجدان و خدا نشناس
Iran (Islamic Republic of)
lztv
۱۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ما هم دلمان خون است ، ولی این فرد در مقابل بعضی از افراد که حتی در ایران حضور دارند آفتابه دزدی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
lztv
۱۱:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
چطور است که افراد خاص را میتوانید از هر جای دنیا دستگیر کنید و بیاورید ولی این یک نفر را نمیتوانید ؟؟ مگر قبلی ها را پلیس اینترپل تحویل داد ؟ پس نیروی قدس برای چه موقع است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
برای این که این یه نفر تحت حمایت تمام عیار دولت آمریکاست. حمایت نکنه بعدی ها به چه امیدی دزدی و اختلاس کنن برن کانادا
در ضمن امثال ریگی یا روح الله ذم رو هم اطلاعات سپاه یه روزه دستگیر نکرد بعد از سال ها تحت نظر گرفتن دستگیرشون کرد انشاءالله خاوری کثیف هم دستگیر میشه و جلو چشم ما دار زده میشه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۶:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۲
سپاه قدس چه ربطی به اینترپل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
عزیز اینا می تونند این هم بیارند و محاکمه و اعدام کنند ولی نه که خیلی خیلی رعوف و مهربونند دلشون نمیاد این کار را بکنند ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اون موقع دلار هزار تومن بود هنوز میگین سه هزار میلیارد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
قوه قضائیه ممنون از زحمات شما لطف کرده و حق مردم را از این خاوری دزد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۵۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
باید ببینیم خاوری چرا ممنوع الخروج نشد و چگونه از ایران خارج شد ؟ !!!
نکند اینهم با آرایش زنانه و .....!!!!
Singapore
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
دو دزد رفتن دزدی
یه دزد سه بز دزدید
یه دزد سه هزار بز دزدید
خاوری سه بز دزدید
پیدا کنید پرتقال فروش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
فلفل جون احتمالا کسانی که می بایستی محاکمش کنند خیلی خیلی دلرحم بودند از سر نوع دوستی اجازه دادند بره تا مثل سلطان سکه و قیر این بیچاره هم اعدام نشه !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
یه کانادایی گروگان بگیرید و با ایشان معاوضه کنید!
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا
۱۲:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
دقیقا بهترین راه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اینم شد حرف؟ بی منطق
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
من تا بحال تو عمرم کانادایی ندیدم // افغانی زیاد دیدم هااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
روش محسن رضایی!
Australia
Bm20
۱۱:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام
خاوری امسال زمستان با صدور بیجک به ایران عودت داده خواهد شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
آره حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اختلاس فولاد مبارکه چقدر بود این الان آفتابه دزده بیخیالش شین
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اتفاقاهر دو مبلغ یکسان است. خاوری،سه هزار میلیارد تومان دزدید در زمانی که دلار ۱۰۰۰ تومان بود. میشود به عبارتی ۳ میلیارد دلار ناقابل!
اختلاس فولاد هم ۹۰ هزار میلیارد تومان بود با دلار سی هزار تومانی! دقیقا می‌شود ۳ میلیارد دلار ! چون پول ایران بی ارزش شده دزدها و اختلاس گران و حرامی های کلاش دیگه به دلار حساب میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اولا اختلاس تو ایران کمه دوما فولاد ۹۲ هزار میلیارد تومان نیست
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۲۰:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ناشناس ۱۷/۳۷ اتفاقا اختلاس زیاده توایران شما سرت شلوغه متوجه نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
از کشوری که فرت و فرت مارو تحریم میکنه بیشتر از این انتظار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
پس گمشو برو از ایران بیرون، تو یک کشوری دیگه که تحریم نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ناشناس 14:32
لطفا دهانت را روی هم بگذار و محکم ببند و در برابر غم و اندوه مردم سکوت را سرلوحه کارت قرار بده که شاید در زندگیت به یه جایی برسی. البته شاید.
ایران عزیز ملک بابا و اجدادت نیست که برا مردم تعیین تکلیف میکنی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اولا اینکه از خبرگزاری تعجب میکنم که نظراتی که حاوی توهین به همدیگه هست رو تایید میکنه!! دوم اینکه برادر یا خواهر ناشناس، این چه طرز صحبت هستش؟؟!! سوم اینکه هر کسی نقد کرد باید از ایران بره؟؟!!! امیدوارم انتقاد رو هم نشر بدید !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ناشناس ۱۴:۳۲ منظور ایشون از کشوری که ما رو تحریم میکنه کانادا هست
حداقل پاسخ افراد رو درست بخونیم بعد تحلیل کنیم و عفت کلام داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ایران مگه ارث باباته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ناشناس 14:32
اگه اينجا و جلو چشام این حرفو میزدی چنان سیلی ضربتی توو صورتت میزدم ک سه متر و نیم پرت شی اونور..
Singapore
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ایران ارث پدرت هست یا مهریه مادرت ؟؟
محترمانه نوشتم که منتشر بشه
Iran (Islamic Republic of)
سکینه رستم پور
۲۱:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
برادر و خواهری که توهین کردی.اصلا فهمیدی بنده خدا منظورش چیه.منظورش کانادا هست.میگه از کانادا که دائم ایران تحریم میکنه توقع داری با ایران همکاری کنه و متهم رو تحویل بده.حالا کحا این حرفش توهین داشت.فاز شماها چی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
واقعاً ، کشوری که راه به راه تحریم های پیشنهادی به سازمان ملل ارائه می کنه و حتی از تحریم ها حمایت می کنه ، انتظار بیشتری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
۱۴:۳۲
خودت فهمیدی چی نوشتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۲
ناشناس ۱۴:۳۲
اصلا این چه جواب مزخرفیه دادی .مگر دروغ گفته.کانادا کشوریه که با ادعای حقوق بشری و سایر بهانه ها مرتب ایران را تحریم کرده در حالیکه دست خودشان به خون هزاران کودک سرخپوست آلوده است.قبل از نوشتن کمی فکر کن و اگر نمی توانی فکر کنی چیزی ننویس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۰۵ تير ۱۴۰۲
چه بی تربیت و افراطی گر .می زنم بسه هر چی زدید .مگه ایران ارث پدرته اخههه مردتیکه می زنم تو گوشت هم شده حرف .راست میگن دیگه کانادا مدام داره تحریم میکنه ما رو توقع داری خاوری رو پس بده . بی سواد منظور جمله ی اون بنده خدا رو نفهمیدی یا از تحریم داری کاسبی می کنه بهت برخورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
ناشناس 06:18
گلابی جان اون حرف واس اونی بوده ک عین تو چرت گفته
بی سوادی جرم نیست. خودت ک سواد دار هستی تابحال چ گلی ب سر این مملکت زدی..
شکر خدا اونقد سرم بالاست ک محتاج امثال تو نیسم.
لحاف بکش رو سرت بخواب و زیادم حرف نزن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
ناشناس ساعت14:32 لطفا یا ساقیت رو عوض کن و یا کمتر مصرف کن که روی حرف هایت کنترل داشته باشی . برای سلامتیت هم خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۱:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
الکی الکی سوارنشده کسی کمک کرده که فرارکنه دوربین روچک کنید اونطرف وبیارین ۳هزارمیلیارد روپس بگیرید ازش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
ناشناسی که به موضوع خودرو اشاره کرده اید! باید بدانید خودروسازها هیچ کاره اند. دلال همان‌ها هستند که ده سال است واردات را ممنوع کرده اند . همان‌ها هستند که قانون کردند خودرو در بورس عرضه شود. آدرس غلط به شما داده اند.چه کسی می‌تواند مجوز مونتاژ بگیرد و خودروی مونتاژی را به سه برابر قیمت جهانی به مردم بفروشد ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
همچنان در حال صفا سیتی است.
Singapore
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
نوش جونش
بهتر از مسئول ریا کاره که ظاهر یه جور باطن یه جور دیگه
مرد و مدونه خورد و برد الان هم شاهانه زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
جواب ۱۸:۱۸
همین مدیران ریاکار که میگید همین ایشون هستند!!!!
همچین آدم بود که با ریکاوری دزدی کرد که مردم را نسبت به مدیران بدبین کرد!!!
خدا نفرینش کنه...
الهی نخوره
الهی سرطان بشه خون بالابیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اصلا نوش جونش نباشه.
کوفت و زهرمار و درد بی درمون براش بشه. الهی آمین
و برای همه مسولان ریاکار و دزد و اختلاس کار همینطور
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اما ی سری ها تو ویلاهاشون در کشور اصلا تحت تعقیب نیستند و کک هیچ کس هم نمی گزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خاوری دمت گرم ای مرد بزرگ ای کاش من بجای تو بودم و تو بجای من الآن تو ایران ماهیانه یارانه می گرفتی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
آخرین اخبار