چوگو در طرح تابستانه «ورزش برای مردم»

رییس ورزش چوگوی ایران گفت: ورزش چوگو یک ظرفیت برای آشنایی مردم با آن است و در طرح تابستانه «ورزش برای مردم» در چهار بوستان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزش‌های همگانی؛ طالب رجب پور رییس ورزش چوگوی ایران در جلسه‌ای که با حضور خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، نواب رئیس، دبیر، رییس سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی و تعدادی از روسای انجمن وکمیته‌های مستقل در دفتر فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکیل شد گفت: ورزش چوگو یک ظرفیت برای آشنایی مردم با آن است و در طرح تابستانه ورزش برای مردم که مصوبه وزارت ورزش و جوانان و ازجمله برنامه‌های تابستانه فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور می‌یابد وبا سرپرستی دبیر انجمن چوگو در چهار بوستان مورد نظر با اعتقاد به توسعه چوگو وایجاد انگیزه عمومی مبادرت به اجرای مسابقه و آموزش چوگو خواهد کرد.

رییس ورزش چوگوی ایران درخصوص طرح مترو اسپرت ضمن آمادگی شرکت دراین طرح افزود: انجمن چوگو طبق تجربه‌ای که در تعامل با معاونت فرهنگی شرکت مترو داشته پیشنهاد اجرای یک طرح را در دستور کار خود دارد که درصورت موافقت شرکت متروی تهران، سایر انجمن‌های فدراسیون نیز از عوائد آن بی نصیب نخواهند شد.

احمد کوهستانی دبیر انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز دراین جلسه با قدردانی از رییس فدراسیون درانتخاب انجمن چوگو برای شرکت دردو طرح تابستانه مصوب فدراسیون ورزش‌های همگانی، آمادگی انجمن چوگو را اعلام و خواستار حمایت فدراسیون برای اجرای برنامه‌های تابستانه انجمن در بوستان‌های تهران شد.

خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی مجری طرح تابستانه «ورزش برای مردم» باعنوان مترو اسپرت و گذرگاه ورزشی است و فدراسیون‌هایی همچون؛ بومی، محلی و روستایی و آمادگی جسمانی و ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در درون طرح قرار دارند.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: مترو اسپرت از عید قربان تا عید غدیر خواهد بود و محوطه‌های بیرونی مترو‌ها در اختیار فدراسیون برای اجرای طرح‌های تابستانه در نظر گرفته شده است که در این طرح انجمن‌های چوگو، داژبال، فریزبی، پرثوآ، طناب زنی، پیاده روی، بازی فکری، بازی کودکان و کمیته‌های روپایی، تندرستی، ثبت رکورد و گوی پردار برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

خلیلی درخصوص عنوان گذرگاه ورزشی با اشاره به اجرای طرح از نهم تیر ماه تابیست و پنج شهریور سال جاری اظهار کرد:۴۰برنامه در ده هفته گذرگاه ورزشی واجرای آن در چهار نقطه از بوستان تهران برگزار خواهد شد که این بازی‌ها در دسترس مردم قرار گیرد وبتوانند راحت و ارزان به ورزش خود بپردازند.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی از اهداف دیگر برنامه‌های این طرح را ایجاد نشاط و شادابی، فرهنگ سازی، استعدادیابی، دانش افزایی عمومی ومعرفی رشته‌های ورزشی فدراسیون عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.