وزیر کار خبر داد؛

پرداخت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی پرداخت شد.

سید صولت مرتضوی در همایش ملی اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه اشتغال یک میلیون فرصت شغلی در سال، به روایت مراکز راستی‌آزمایی در کشور ایجاد شده است.

به گفته وی، آیت‌الله رییسی بر اساس تشخیص و احساس تکلیف و برای عبور کشور از بحران‌ها وارد عرصه انتخابات شد و بزرگترین رقیب خود در این عرصه را فقر و فساد و تبعیض عنوان کرد و اکنون که حدود ۲ سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد اقدامات چشمگیر و بی‌شماری در کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور مردمی بلافاصله برنامه تحولی ایران اسلامی را طراحی کرد و این دولت تنها دولتی بود که بعد از انتخابات، سند تحول ایران اسلامی را تنظیم و در منظر اندیشمندان قرار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: کارنامه دولت در سیاست خارجی در چارچوب سیاست حکمت، عزت و مصلحت در طول تاریخ ایران و در حوزه دیپلماسی خارجی به توفیقاتی دست پیدا کرده است، که بی‌نظیر است.

مرتضوی افزود: به‌دنبال سیاست‌های ایران، اُبهت استکبار جهانی و استیلای دلار شکست و هژمونی آمریکا فرو ریخت و بعد از ۱۷ سال عضویت ایران در اجلاس شانگ‌های پذیرفته شد و اگر سفر‌های آیت الله رییسی به قلب کشور‌های آمریکای لاتین را رصد کنید، می‌توان به‌خوبی توفیقات سیاست خارجی دولت سیزدهم را مشاهده کرد.

وی فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت را از دیگر توفیقات دولت سیزدهم دانست و گفت: این مهم در دولت قبل دست نیافتنی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی، تکمیل سدها، اشتغال، مهار تورم و احیای صندوق‌های ورشکسته از دیگر توفیقات دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

مرتضوی با بیان اینکه ۱۳ هزار تخت بیمارستانی در کشور در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ۲۰ هزار تخت دیگر نیز در ادامه اضافه می‌شود.

وی در ادامه برگزاری جشنواره‌های بومی و فرهنگی را اقدام شایسته‌ای در راستای تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و گفت: این جشنواره خلاقیتی بدیل، نو و موثر در فرهنگ کنونی کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقوام ایرانی را رنگین کمانی از افتخارات این مرز و بوم دانست و افزود: اقوام ایرانی نقطه قوت ایران اسلامی هستند و ۲ خصلت بسیار مهم و قابل تمجید دارند که یکی اعتقاد راسخ به توحید در عمل و ذات خداوند و دیگری حُب‌الوطن است.

مرتضوی ادامه داد: مرزداران غیور استان ایلام، دلاوران استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و رضوی، اصفهان، بوشهر، کرمانشاه و سایر استان‌های کشور هر یک قهرمانان بزرگی برای کشور هستند.

وی که اعلام کرد: حامل سلام رییس‌جمهور به حاضران این همایش نیز است و گفت: در تماسی که با آیت‌الله رییسی دقایقی پیش داشتم ضمن اینکه دغدغه معیشت و رفع فقر مطلق را داشت بر اجرای مطلوب کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد.

مرتضوی همچنین با گرامیداشت مقام سردار بی‌بی‌مریم بختیاری، خاطرنشان کرد: زنان و مردان بزرگی در این سرزمین پرورش یافتند که نمونه آن سرداران شهید هست سال دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۵ تير ۱۴۰۲
خدایا ظرفیت مسئولین ما رو بالا ببر تا تحمل مردم متمول را پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۲
برا یه بازیکن فوتبال ایرانی یه باشگاه عربی ساعتی دویست سی میلیون تومان دستمزد در نظر گرفته شبانه روز ۵میلیارد و پانصد میلیون تومان
شما مسئولین از هیچ چیز بلد نیستین کسب درآمد کنید و فقط زورتون به یه مشت بازنشسته رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۲
۱۵ درصد معوقه بهداشت و درمان لطف کنید بدید
کلی وقته
خجالت داره والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
کدوم تورم مهار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام لطفا به آقای رئیس جمهور بگویید بند ب تبصره 12بودجه 1402 که مجلس دولت را مکلف کرده است کمک معیشتی معلولین شدید و خیلی شدید فاقد دراآمد اختصاص دهد را اجرا کند، چرا نمایندگان مجلس مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را 40 درصد افزایش دادند اما دولت 20 درصد افزایش داده است لطفا این موضوعات را پیگیر کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۲
وزیر کار با تصویب ناعادلانه چندرقاز افزایش حقوق کارگران،خیانت خود رو ب قشر زحمتکش کارگری نشان داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۳ تير ۱۴۰۲
پس بی زحمت مابه التفاوت دو سال حکمهای بهداشت و درمان رو هم بپردازید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۲
پس لطف کنند همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین را انجام دهند و همچنین رتبه بندی معلمین بازنشسته را که شاملشون می‌شده را هم اجرا نمایند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۳ تير ۱۴۰۲
پس بدهی‌های چند هزار میلیاردی به بانکها کی پرداخت خواهد شد ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۳ تير ۱۴۰۲
سلام دررابطه با مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته هم که درسازمان مربوطه درحین خدمت تحصیل کرده وندرک بالاتر کاردانی وکارشناسی دریافت نموده ودرسوابق ثبت شده نیز رسیدگی ومساعدت گردد تا از امتیاز وارتقا رتبه بهر ه مند شوند تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۲
چرا بانیان بدهی صندوق ها بویژه تامین اجتماعی که از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ بیش از صد هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی را بدهکار و از حقوق های نجومی برخوردار شدند بمعرفی نمی کنید و چرا کماکان در حوزه مدیریت هستند و بعضا ارتقا یافته اند اگر تولید بدهکاری خوب است چرا تقبیح و نقد می فرمائید اگر بد است چرا برخورد نمی شود..اینکه ۲۰۰ هزار میلیارد بدهی را تسویه نموده اید این پرداختی متعلق به کارگران و بیمه شدگان است که در غالب طلب صندوق ها بویژه تامین اجتماعی از دولت صورت پذیرفته است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۲
احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ دستور بدهید صندوق بازنشستگی صادر و اجرا کنه و معوقات پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ را پرداخت کنید .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۲
سلام درزمینه مشکلات قشر بازنشسته و متناسب سازی حقوق آنان برابر عدالت اجتماعی رسیدگی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۲
دولت بیاد بدهی به بازنشستگان که از سال ۹۹ تا حال دارند را بدهد نمی خواهد از پول خودشان که برداشته حال دارد ذره ذره بر می گرداند شعار بسازد وخودش را بالا جلوه دهد از جیب مردم با گرانی برق وآب وگاز بر می دارد ویک دهمش را به خودمان برمی‌گرداند فکر می‌کند قضیه فیثاغورث را حل کرده
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۲
خدا را شکر حالا که دولت محترم طلب شما را داده وپولدار شدید!!!! پس خواهشاً حالا دست از سر بازنشستگان موسسه صندوق بازنشستگان مس بردارید و ریال به ریالی که این پرسنل از ابتدای اشتغال خود در این صندوق پس انداز کردند بردارید وبه این غارت وچپاول پایان دهید!. آقای وزیر محترم اگر واقعاً هدف شما اجرای قانون ومقرررات وعدالت است!!!!!!!!!! واقعاً چرا کسی به مشکل موسسه صندوق بازنشستگان مس رسیدگی نمیکند عدالت و حلال وحرام و قانون وشرع واخلاق وشجاعت حمایت و پشتیبانی از بازنشستگان مظلوم کار چه کسی است وکجا رفته وکجا باید دنبال آن گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۲
چی چرند تحویل میدین
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
تو این دو سال ارزش حقوق بازنشستگان حداقل به یک سوم کاهش پیدا کرده
لااقل یه لطفی کنین سکوت کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۲
مهار تورم که اینو دیگه ماشاالله بی نظیرست در مورد ٢٠٠هزار میلیارد تومان که دولت از صندوق بازنشستگان قرض کرده بود مگر دولت قرض هم میکند برای چه کاری قرض کرده بود چرا دولت بدهی میاورد و دولت اگر هم قرض میکند به قیمت روز)(تورم) محاسبه میکندیا میفرماید مثلا ۵سال پیش گرفتم این هم بدهی بگیر حالا چه اتفاقی میافتد ورشکسته میشود و اندک حقوق بازنشسته هم مثل آبها خشک میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
با ایجاد تورم و از جیب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۳ تير ۱۴۰۲
به قول نقی اَی خِداااااااا.
شاهکار کردید! از جیب مردم گرفتید ریختید تو خزانه.