کشف تریاک از مسافر خودرو سواری/توقیف ۲ تن چوب قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدائی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی"قزوین-تهران" به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازدید انجام شده توسط ماموران یک کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه در لوازم و وسایل همراه مسافر خودروسواری جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: متهم به مقر انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:ماموران کلانتری مرکزی شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری خاور، حامل چوب جنگلی مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.
سرهنگ علی زرینی افزود: در بازدید از خوردو ۲ تن چوب قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

جان باختن راکب موتور سیکلت در برخورد با خودرو نیسان

رئیس پلیس راه استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودرو وانت نیسان در محور"حسین آباد-آزانبار" شهرستان آوج، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.
سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: متاسفانه در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان ویزه تصادفات، تجاوز به چپ غیرمجاز موتورسیکلت نسبت به خودرو نیسان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.