ثبت‌نام ۷۳۱ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن

۷۳۱ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند.

محسن مولوی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن پایان یافت، از ثبت‌نام ۷۳۱ نفر در بخش‌ها و رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات خبر داد.

وی اظهار داشت: آمار نهایی شامل ۴۹۵ خانم و ۲۳۶ آقا در بخش‌ها و رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات می‌باشد.

مولوی ادامه داد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با تأکید بر اینکه امسال در بحث داوری مسابقات صرفاً از داوران دارای گواهی‌نامه اوقاف استفاده می‌شود، اضافه کرد: بر این اساس و برای رفع نیاز استان به داوران مرحله شهرستانی، فراخوانی اعلام و داوران علاقمند جهت گذراندن دوره فشرده داوری دعوت شدند که این دوره‌ها به صورت مجازی از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف به صورت کشوری برگزار و چند داور برای حضور در مرحله شهرستانی مسابقات پذیرفته شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: تاکنون چهار داور استان در دو دوره قبلی طرح ساماندهی داوران این سازمان موفق به اخذ مدرک داوری مسابقات سراسری قرآن شده‌اند.

مولوی گفت: مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در دو حوزه بروجن و شهرکرد برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار