سرمربی تیم ملی والیبال قرقیزستان:

ایران از قدرت های والیبال جهان است

آندری آنکودینوف گفت: بازی با تیم‌های ملی ایران در هر رده سنی سختی‌های خاص خودش را دارد، چرا که والیبال ایران جزو قدرت‌های جهان به حساب می‌آید.

 در روز ششم از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ (کاوا) که از ۲۸ خرداد ماه به میزبانی شهر چولپان قرقیزستان آغاز شده، تیم ملی نوجوانان پسر ایران امروز (جمعه ۲ تیر) موفق شد در دیداری فینال‌گونه سه بر یک تیم بزرگسالان قرقیزستان را از پیش رو بردارد.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان قرقیزستان پس از شکست مقابل ایران و قبول نخستین باخت خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳، اظهار کرد: بازی امروز مقابل تیم باکیفیت و حرفه‌ای ایران بسیار پراسترس بود و البته حضور تماشاگران باعث افزایش حساسیت و هیجان این دیدار که حکم فینال مسابقات را داشت، شده بود. بازی با تیم‌های ملی ایران در هر رده سنی سختی‌های خاص خودش را دارد، چرا که والیبال ایران جزو قدرت‌های جهان به حساب می‌آید و تیم نوجوانان ایران سطح کیفی کاملا متفاوتی با تمام تیم‌های حاضر در این تورنمنت دارد.

آندری آنکودینوف با اشاره به سرویس‌های پرقدرت بازیکنان ایران در این بازی، خاطر نشان کرد: در دیدار امروز هم خیلی خوب بازی را شروع کردیم و در ست اول با اختلاف امتیازی خوبی برنده شدیم، اما تیم ایران با سرویس‌های ریسکی کارمان را سخت کرد. هرچند امروز شکست خوردیم، اما به نظرم اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم برنده بازی شویم. هنوز مسابقات ادامه دارد و تمان تلاش‌مان را می‌کنیم تا در دو بازی بعدی به برتری برسیم.

وی در پایان گفت: مردم قرقیزستان علاقه زیادی با والیبال دارند و باتوجه به بازی سخت و حساس با ایران، تمام تلاش‌مان را کردیم تا از طریق اعلام عمومی در فضای مجازی، تماشاگران را به سالن بکشانیم و به نظرم چنین جوی برای بازیکنان و کادرفنی تیم ایران جالب بود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در این مسابقات از ساعت ۱۳:۳۰ فردا (شنبه سوم تیر) به مصاف قرقیزستان ب می‌رود و در آخرین بازی خود در روز یکشنبه با ترکمنستان بازی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار