مردم ایران همواره در مسیر ولایت

امام جمعه موقت اراک گفت: اگر امروز ایران اسلامی در صحنه‌های جهانی سرنوشت ساز است، از برکت خون شهدا و حضور هوشمندانه ملت ایران در همه صحنه‌ها است.

امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت: اگر امروز ایران اسلامی در صحنه‌های جهانی سرنوشت ساز است، از برکت خون شهدا و حضور هوشمندانه ملت ایران در همه صحنه‌ها است.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: ملت ایران با وجود سختی‌ها و تنگنا‌های اقتصادی همواره در مسیر ولایت مانده اند و در این راه با صبر پاسدار خون شهدا هستند.
او در قسمت دیگری از سخنان خود از اهمیت مسئله ازدواج جوانان گفت و این موضوع مهم را مسئله‌ای دانست که مغفول مانده و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.
امام جمعه موقت اراک ازدواج را سنت پیامبر مهربانی دانست و از مسئولان خواست تا در تسهیل شرایط ازدواج جوانان و اشاعه عفت، حیا و حجاب در جامعه کوشا باشند.
حجت الاسلام حسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفت تیر را گرامی داشت رسالت دستگاه قضا را در حفظ صلح و سازش در جامعه خطیر خواند.
او از مردم خواست تا با صلح و سازش در پرونده‌های خانوادگی و کوچک از بار مسئولیت دستگاه قضا بکاهند و شرایط برای خدمت هر چه بهتر کارمندان فراهم سازند.

برچسب ها: نماز جمعه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.