هشداری به مخالفان جمهوری اسلامی ایران + فیلم

بعداز حمله پلیس آلبانی به خانه امن منافقین، مخالفان جمهوری اسلامی هشدار جدی بابت این اتفاق دریافت کرده اند.

چند روز پیش پلیس آلبانی به خانه امن منافقین در این کشور حمله کرد و حال این اتفاق در رسانه های بیگانه تفسیرهای زیادی می شود، این اتفاق باعث شده مخالفان جمهوری اسلامی ایران هشدار جدی دریافت کنند.

 

 

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۲
صبح بخیر تازه بعد از ۴۰ سال و امدی از خواب عفلت بیدار شدید و پی بردید که اتکا به غرب سرابی پیش نیست چرا چون از همان زمان محمد رضا شاه پهلوی هم این توهم در بین شما بود که ما هیچکاره هستیم و غرب مخصوصا امریکا و انگلیس هر کاری که بخواهند می کنند اما ما دیدیم که بولتون گفت ایرانیان چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید و امرکز در استانه چهل و پنج سالگی فکر کردید جمهوری اسلامی هم مانند دولت مصدق شش ماه دوام نخواهد اورد و امروز در موقعیتی قرار گرفتید مفتضح چرا که امروزه آمریکا دیگر نمی خواهد در خاورمیانه علاف باشد و به اموری چون مهار چین و روسیه بپردازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۲
هنجارشکنها رو هم بفرستید اونور
قیافه‌های نحسشون دیگه قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۲
هر کی مخالفه جمهوری اسلامی هستش گم بشه بره آفریقا یا افغانستان پیش طالبان زندگی کنه. ما مردم طرفدار جمهوری اسلامی هستیم و در امنیت کامل زندگی میکنیم. مشکلات در همه کشورهای دنیا هست و انشالله مشکلات اقتصادی ایران هم درست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۲
الهی همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران سرنگون وخار شوند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۳۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
بلی یکی از علل شکست اپوزسيون دست و پا چلفت جمهوری اسلامی از سلطنت‌ طلبان گرفته تا سازمان مجاهدین خلق اتکا به قدرت های خارجی بود که به انان بعنوان یک مسیح موعود نگاه می کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۲
خخخخخ انگار آب ریختن تو لونه مورچه ها !!!!
حالا چی میکشن این اپوزیسیون و چی میکشن با این حمله به منافقین این به قول خودشون براندازان !!
خودشون باید کلاهشونا قاضی کنند . وقتی با اونهمه خدمت و پاچه خاری که منافقین برای آمریکا و امثالش کرد با این خفت این کارو باهاشون کردن دیگه از این چهرتا مفت خور عین کریمی و مسیح و.. چه انتظاری باید داشت و خودشون باید به فکر بعدش باشن ! هرچند هرچی زودتر کنار بکشن به نفعشون چون همشون دلارهای کلان گرفتن و حرف زدن و پست گذاشتن و... مفتی که نکردن و حتی برای چند قطره اشک تمساح اون مو اسکاجی ببینید چقدر بهش دادن و حالا درد و مرگشون واقعا چیه ؟! خب کنارم بکشن خودشونا میلیاردر کردن و کنار کشیدن و مفتی هم که حرف نزدن هرچند حرف مفت زیاد زدن ! خلاصه اینها هم تا دیرنشده و به سرنوشت بقیه امثال خودشون گرفتار نشدن کنار بکشن باز برد کردن هرچند جای امنی دیگه براشون پیدا نمیشه حتی کنار هم بکشن یه گوشه کناری ، بیابونی ، سطل زباله ای .. دونه دونشونا پیدا میکنی بعد مدتی !
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۶:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
طبق اطلاعاتی که من ازآمریکا و اروپا دارم اونها دشمن ایران هستن وهرلحظه ممکنه به ایران حمله کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
اگه میتونستن مطمین باش عزیز دل برادر که یه لحظه هم صبر نمیکردن ولی نمیتونن ! البته تونستن که میتونن ولی قدرتمون انقدر هست که براشون انقدر هزینه داشته باشه که جرات نکنن !
ضمنا اونموقع که اغتشاشات بود و از همه طرف کل غرب و ناتو ... ضد کشورمون وارد عمل شدن چنین غلطی نکردن الان که کشور اینمه دور و اطرافش دوست و هم پیمان و.. ایجاد کرده میخوان این کارو کنن ؟؟! یه کم فکر کن بعد حرف بزن! البته هیچ وقت نباید دشمن را دست کم گرفت و ازش غافل شد ولی این حرفت الان جایی نداره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
اینی که اونها دشمن ایران هستند درست.اینی که بخواد به ایران حمله کنند غلط کردن با تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۲ تير ۱۴۰۲
ان شاء الله سرنگونی دشمنان ایران