شهدای مدافع حرم نماد انسان کامل در مکتب اسلام

نماینده ولی فقیه دراستان شهدای مدافع حرم را نماد انسان کامل در مکتب اسلام عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «حامد جوانی» باتاکید بر اینکه جایگاه شهدای مدافع حرم جایگاهی خاص و والاست گفت: شهدای مدافعین حرم در عراق و سوریه ازحریم اهل بیت دفاع کردند، مدافعینی که نماد انسان کامل در مکتب اسلام هستند و با ایستادگی در مقابل ظلم داعش، درواقع در منطقه غرب اسیا وجود داعش را از بین بردند.

او با تاکید بر اینکه از همان اویل انقلاب دشمنان تلاش می‌کردند به هر نحوی نظام جمهوری اسلامی رااز بین ببرند گفت: دشمنان در همان ماه اول پیروزی انقلاب توطئه‌ها را شروع کردند و افرادی را که در جامعه تاثیر گذاربودند را ترور می‌کردند، ان‌ها مقام معظم رهبری را هم شناسایی کرده بودن تا به شهادت برسانند، اما تفضل الهی اینبود که بمب منفجر نشود تا ایشان بعد از امام، رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده بگیرند.

او اظهار داشت: امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی با همان صلابت و شجاعت امام راحل رهبری می‌شود و مسلمانان جهان توسط ایشان هدایت می‌شوند.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: دشمنان در هفتم تیرستل ۶۰ آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را به شهادت رساند ویقینا این ترور‌ها در هر کشوری می‌شد برای اداره ان کشور خلل وارد می‌شد.

آل هاشم  همچنین اظهار داشت: زحمات زیادی برای این انقلاب و نظام اسلامی کشیده شده تا پا برجا بماند، اما تا اینکه دید ترور‌ها فایده ندارد جنگ تحمیلی را با هدف براندارزی نظام اسلامی، تحزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه براه انداختند، اما در سایه شهدای عزیز ما و همت ایشان نتوانستند به اهداف شومشان برسند.

گفتنی است؛ شهید حامد جوانی متولد ۲۸ آبان ۶۹ است، در روز ۲۳ اردیبهشت ۹۴ در منطقه لاذقیه سوریه مجروح وسرانجام ۳ تیر ماه ۹۴ به قافله سیدالشهدا (ع) پیوست و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.