انتخاب میرزایی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان اصفهان

در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان مصطفی میرزایی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان اصفهان انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور ۲۶ نفر از اعضا برگزار شد مصطفی میرزایی تک نامزد این مجمع با کسب اکثریت آراء (۲۶ رأی) به مدت ۴ سال دیگر سکاندار ریاست هیئت کشتی استان اصفهان شد.


همچنین فهیمه الیکی به عنوان نایب رئیس، محسن نوروزی به عنوان خزانه‌دار، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی به عنوان عضو هیئت رئیسه، اکبر پاکزاد به عنوان عضو هیئت رئیسه و سعید محمدی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.


مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع و در مورد حضور نیافتن رئیس فدراسیون گفت:: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به‌دلیل جراحی پا نتوانست در این مجمع حضور پیدا کنند.


جواد محمدی افزود: انتظار ما از جامعه کشتی بالاتر از حد فعلی است و امیدواریم اعضای مجمع با هم‌افزایی، اتحاد و دوستی به هیئت کشتی استان اصفهان کمک کنند.


مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان اصفهان هم در خصوص فعالیت‌های چهار سال گذشته خود گفت: زمانی که سکان هیئت کشتی را در اختیار گرفتم جایگاه هیئت کشتی استان اصفهان رتبه ۲۵ کشور و جمعیت آماری این رشته حدود ۱۶۰۰ نفر بود، زیرساخت‌های عمرانی مناسب نبود و شکایات متعددی از هیئت شده بود، اما درحال حاضر رتبه اول را در کشور در بحث استعدادیابی داریم، جمعیت آماری شش برابر شده، ۲۳ هیئت شهرستان فعال داریم و ۱۶ خانه کشتی تأسیس کردیم و جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار