رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد:

شهید چمران افق الهی خود را گم نکرد

دهقانی اشکذری گفت: شهید چمران افق الهی خود را گم نکرد و جمع بین ایمان، سنت، مردِ عمل بود.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید استان یزد در مراسم گرامیداشت شهادت مصطفی چمران که با حضور فاطمی، استاندار و جمعی از اساتید و مسؤلین بسیجی دانشگاهی در دانشگاه یزد گفت: سخن گفتن در خصوص نقش به‌سزای دانشمند بزرگ شهید چمران، استادی که برای حفظ انقلاب اسلامی با تمام نبوغ و جایگاه علمی خویش دنیای خود را فدای راه انقلاب اسلامی کرد ساده نیست.

او اظهار کرد: اساتید بسیجی باید در حوزه مسائل فرهنگی فعال و پویا‌تر نسبت به گذشته باشند و با دست یابی به علوم روز در رشته‌های تخصصی خود از پای ننشسته و با شناخت کامل از چالش‌ها و مسائل جامعه جهت ارتقاء نظام مدیریتی کشور گام بردارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: شهید چمران افق الهی خود را گم نکرد وجمع بین ایمان، سنت، مدرنیته و عمل بود.

سیدعلی المدرسی معاون آموزش‌های عمومی (سما) با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت از رسالت‌های اختصاصی پیامبران است و پروردگار این امر مهم را برعهده ایشان نهاده است، اظهار کرد: استاد در محیط تعلیم و تربیت بایستی به اهمیت و حساسیت کار خود آگاهی داشته باشد.

 او در ادامه تبیین کرد: حرکات و عملکرد استاد بسیجی به عنوان الگو در رفتار دانشجو اثر گذاشته و ظاهر می‌شود و در سرنوشت او تاثیر دارد.

این مراسم همزمان باشرکت ۳۰ هزار نفر استاد بسیجی در سراسر کشور با سخنرانی برخط  قالیباف، مردانی، رئیس بسیج اساتید کشور و سردار سلامی، حجة السلام خسروپناه و  زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه یزد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار