ساخت واحد‌های مسکن ملی در طبقات کم/ثبت نام پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ساخت واحد‌های مسکن ملی در طبقات کم گفت : در نقاطی که کمبود زمین نداشته باشیم، این واحد‌ها دو طبقه یا نهایتا سه طبقه احداث می‌شوند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز (اول تیر) در حاشیه بازدید از اراضی هشت هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان صحنه با تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان گفت : در راستای بررسی روند اجرای این طرح، امروز در شهرستان صحنه بازدیدی از اراضی پروژه هشت هکتاری نهضت ملی مسکن داشتیم.

وی افزود: در این پروژه ۷۳ قطعه جانمایی شده که قابلیت افزایش هم دارد.

صحرایی گفت: در این قطعا قرار است ۲۵۰ واحد مسکونی احداث شود و در تلاش هستیم این واحد‌ها بصورت دو طبقه یا نهایتا سه طبقه ساخته شوند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در طرح نهضت ملی مسکن این است که در نقاطی از استان که کمبود زمین نداریم، واحد‌ها در طبقات بسیار کم احداث شوند.

صحرایی گفت: اگر واحد‌ها به جای شش یا هفت طبقه، در دو یا طبقه احداث شوند، هم آرامش روحی و روانی برای ساکنان به همراه داشته و هم ارزش افزوده واحد‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود: ساخت واحد‌ها در طبقات کم هزینه ساخت را پایین آورده و سهم آورده متقاضیان را کاهش می‌دهد.

پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به ثبت نام پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه گفت: از این تعداد تاکنون دو هزار نفر واحد شرایط شناخته شده و ثبت نام آن‌ها نهایی شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۰۰ نفر سهم آورده پرداخت کرده و ۹۰۰ نفر دیگر که آماده ساخت پروژه برای آن‌ها بودیم، انصراف دادند.

وی تصریح کرد: ساخت این ۱۰۰ واحد هم اکنون با ۳۵ درصد پیشرفت همراه است.

خدادادی گفت: در حال حاضر هزار متقاضی باقی مانده داریم که به تدریج با توجه به پرداخت سهم آورده ساخت واحد‌ها برای آن‌ها آغاز می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.