ورود سازمان بازرسی به وضعیت برج‌های دوقلو و مبلمان شهری خرم‌آباد

مدیرکل بازرسی لرستان در بازدید از برخی پروژه‌های شهری خرم‌آباد در جریان روند آخرین وضعیت خدمات دهی حوزه شهری و پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت و نسبت به جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد تاکید کرد.

 سعید رازانی مدیرکل بازرسی لرستان در حاشیه بازدید از برج‌های دوقلو و وضعیت عمران و مبلمان شهری خرم‌آباد، با اشاره به وجود اختلاف حقوقی قرارداد بین شهرداری و شرکت معین کوثر، توضیح داد: وجود اختلاف حقوقی باعث شد، روند کار در این پروژه متوقف شود.

او به نگرانی مردم در خصوص جرثقیل‌های پروژه برج‌های دوقلو نیز اشاره کرد و گفت: مکاتبات متعددی بین شهرداری، دادسرا و شرکت معین کوثر انجام‌شده، اما هر کدام جا به جایی جرثقیل‌ها را به دیگری محول می‌کنند.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه امیدواریم مکاتبات هم در خصوص جا به جایی جرثقیل‌ها و هم تعیین تکلیف پروژه به نتیجه برسد، تأکیدکرد: اگر در اثر سقوط جرثقیل‌ها حادثه‌ای برای کسی رخ دهد، قطعا پیگیری قانونی انجام می‌شود، بنابراین نیاز است مراجع ذیربط موضوع را پیگیری کنند.

رازانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در خصوص وضعیت نامطلوب عمران و مبلمان شهری با شهرداری و رییس شورای شهر مکاتباتی انجام داده‌ایم، گفت: در دیدار با رییس شورای شهر مشکلات عمران و مبلمان شهری اعلام شد، همچنین امروز موارد را در دفتر به شهردار هم یادآوری کردیم.

او بیان کرد: امروز همراه با شهردار از برخی قسمت‌های شهر بازدید کردیم، در کنار همین سازمان منظر و سیمای شهری یک ساختمانی نیمه کاره و متروکه وجود دارد.

مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به بازدید از بلوار بهارستان نیز توضیح داد: چند مغازه در بلوار بهارستان هستند که باید عقب نشینی کنند، نکته‌ای که باید به آن توجه شود.

رازانی تاکید کرد: چند روز آینده پیگیر نکاتی که در بازدید امروز به آن‌ها اشاره شد، خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.