از ۱۰ زوج در ارتش تجلیل شد

از ۱۰ زوج که در ارتش جمهوری اسلامی تازه ازدواج کرده اند، در کرمان تجلیل شد.

به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج فرهنگ حسنه ازدواج از ۱۰ زوج کرمانی از کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

امیر غلامعلیان امشب در همایش زوج های جوان و فرزند اولی های یگان های ارتش در منطقه کرمان که به میزبانی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش برگزار شد، گفت: در مسیر تکریم خانواده های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هر ساله برنامه هایی مختلفی اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه امسال هم در اول ذیحجه به مناسبت ازدواج آسمانی امام علی (ع)و حضرت فاطمه (س) از ۱۰ زوج تازه مزدوج شده در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که موفق به اجرای سنت حسنه ازدواج و پیوند زناشویی شدند، طی برگزاری جشنی از آن ها تجلیل شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: با هدف ارتقای فرهنگ سنت حسنه ازدواج، تمهیدات و تسهیلات خوبی درنظر گرفته ایم.

او با بیان اینکه مراسم امشب برای تکریم خانواده های کارکنان کادر نیروی زمینی ارتش و فرزندانشان که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند، بود، بیان داشت: ما در بسیاری از مواقع ازدواج رایگان؛ حتی برای سربازان خود برگزار می کنیم که طی پارسال، در ۲ مرحله ازدواج آسان و رایگان برای سربازان اجرا کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.