جشن وصال ۴۰۰ زوج در سنندج

جشن ازدواج ۴۰۰ زوج جوان با حضور استاندار کردستان، فرماندار سنندج و جمعی از مسئولان و خانواده زوجین در سنندج برگزار شد.

 استاندار کردستان در جشن وصال ۴۰۰ زوج که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در مجتمع ایثار سنندج برگزار شد، با تبریک سالروز ازدواج برترین زوج عالم، ابراز امیدواری کرد، این جشن، سرآغاز حرکتی نو برای فعالیت‌های اجتماعی و ترویج ازدواج آسان و خارج از زوایدی باشد که در طول دوران زندگی باعث زحمت برای جوانان و خانواده‌ها شده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا با بیان اینکه با دغدغه‌های جوانان و خانواده‌ها در حوزه معیشت و اقتصاد آشناست، افزود: امیدواریم که در این حوزه هم شاهد تحولات خوبی باشیم همانگونه که امروز در حوزه ارتباطات بین الملل حرکات امیدبخشی انجام گرفته است.

او توصیه‌هایی هم به زوج‌های جوان داشت و اظهار کرد: نکته مهم در زندگی صبر و بردباری است که ۲ نفر از خانواده با تربیت مختلف، قطعا در بردارنده سلایق متفاوت خواهند بود که در کنار همه تفاوت‌ها باید با عشق و گذشت نیکبختی را رقم زد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم در این مراسم، با اشاره به شرکت ۴۰۰ زوج جوان در جشن وصال، اظهار کرد: این جشن درنکوداشت هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

آمنه غلام‌ویسی افزود: ۵۶ عنوان برنامه در این هفته اجرا می‌شود که مهمترین آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج و توانمندسازی تجلیل از حامیان ازدواج و خیرینی که در این عرصه فعالیت دارند.

 اجرای موسیقی زنده، اجرای نمایش طنز، تجلیل از زوج های جوان موفق در زمینه های مختلف، تجلیل از خادمین، خیرین و حامیان ازدواج جوانان از بخش های مختلف این آیین بود و در پایان از سوی استانداری و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به تمامی زوج های حاضر در این مراسم جوایز نقدی و غیرنقدی اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.