استاندار البرز:

منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال بزودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

عبداللهی گفت: پس از سال‌ها روند ساخت پروژه آزاد راه تهران - شمال تسریع شد و منطقه ۲ این آزادراه بزودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در بازدید از پروژه منطقه ۲ آزادراه تهران _شمال، ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای تکمیل این پروژه و طرح‌های بزرگ در کشور، گفت: مهندسی این پروژه خاص و مورد رصد مردم است چراکه پس از سال‌ها انتظار مردم، روند تکمیل آن تسریع شد و منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال بزودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: اگر در حدود اختیارات استان اقدامی باقی مانده باشد با تمام توان برای حل مسائل، آماده هستیم.

در بازدید استاندار البرز از پروژه منطقه ۲ آزادراه تهران _ شمال مصوب شد که آنتن دهی مسیر با تامین امکانات لازم پشتیبانی شود، همچنین با تعامل اداره کل محیط زیست استان موانع احداث مجتمع خدمات رفاهی رفع شود، ایجاد ساختمان‌های راهور، هلال احمر، لای روبی رودخانه در مسیر آزادراه و نصب دوربین در محور در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.

با افتتاح باند رفت در منطقه دوم این آزادراه، اتصال آزادراه تهران - شمال به مازندران میسر می‌شود. از فاز دوم این آزادراه نیز تاکنون تونل البرز به‌عنوان طولانی‌ترین تونل کشور به طول بیش از ۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است. پس از تکمیل فاز دو، فاز سوم آزادراه تهران- شمال که از پل «زنگوله» در ابتدای استان مازندران آغاز می‌شود، باقی می‌ماند که به طول ۴۷ کیلومتر ادامه پیدا کرده و در سه‌راهی «دشت نظیر» به فاز چهارم این آزادراه متصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.