استاندار سمنان تاکید کرد:

آموزش مهارت در اردوهای دانش آموزی استان سمنان

هاشمی با بیان اینکه آموزش مهارت در اردوهای دانش آموزی استان موضوعی است که می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد، گفت: از ظرفیت فنی و حرفه‌ای در این امر، بهره‌گیری شود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست ساماندهی امور جوانان استان سمنان ضمن اشاره به اردوهای تابستانی در قالب طرح اوقات فراغت، بیان کرد: باید به گونه‌ای این اردوها برنامه‌ریزی شود که بهترین نتیجه را برای فرزندانمان بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اردوها می‌تواند آموزش مهارت باشد، ابراز کرد: آموزش مهارت در اردوهای دانش آموزی استان سمنان موضوعی است که از مسئولان ذی‌ربط خواسته این درباره آن برنامه‌ریزی کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه در این راه نیاز است که از همه ظرفیت‌های استان بهره‌گیری کرد، گفت: مجریان اردوها حتماً با ارگان‌هایی مانند فنی و حرفه‌ای در ارتباط باشند.

هاشمی بیان کرد: فرصت اردوهای اوقات فراغت در تابستان برای ارائه مهارت‌های تخصصی، فرصت بسیار خوبی است تا آتیه سازان ما با مهارت‌های فنی و شغلی نیز آشنا شوند البته این مهارت‌ها باید جذاب و البته کاربردی نیز باشند.

وی در دیگر بخش سخنان خود گفت: معرفی پتانسیل‌های گردشگری و فرهنگی برای دانش آموزان استان در قالب برنامه‌های اوقات فراغت و توجه به دانش آموزان کم بضاعت توجه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.