مرتضوی:

امسال در تلاش برای ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی در کشور هستیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته بیش از ۱/۵ میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شد و امسال نیز درتلاشیم تا بیش از یک میلیون شغل ایجاد کنیم.

 سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دربدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان گفت: دولت سیزدهم دولت صادق الوعد است و در راستای تمامی وعده‌ها و اهدافی که تعیین کرده در تلاش است و تاکنون بخوبی در این مسیر حرکت کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱/۵ میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شد و امسال نیز درتلاشیم تا بیش از یک میلیون شغل برای جوانان جویای کار کشور ایجاد کنیم. امکان راستی آزمایی شغل‌های که در کشور ایجاد شده است، وجود دارد و سامانه‌های نظیر سامانه رصد و همچنین تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی گواهی بر ادعای ایجاد اشتغال ایجاد شده در کشور است.


بیشتر بخوانید


وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی در خصوص تلاش دولت در بحث مسکن سازی نیز گفت: سیاست‌های خوبی در این خصوص شکل گرفته و چهارمحال و بختیاری نیز از استان‌های پیشرو در بحث احداث مسکن است.

مرتضوی پیگیری مصوبات سفر قبلی خود که در نوروز امسال به استان چهارمحال و بختیاری انجام گرفته بود را از مهمترین اهداف سفر خود اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال احداث چندین طرح ورزشی و مرکز درمانی در دستور کار گرفته و اکنون از این طرح‌ها بازدید و روند پیشرفت اجرایی آن پیگیری می‌شود.

گفتنی است؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سفر سه روزه به استان چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه اقوام ایران زمین بازدید و مصوبات سفر قبل را پیگیری می‌کند.

کلنگ زنی یک مرکز درمانی و دیدار با اصناف و سرمایه گذاران استان از دیگر محور‌های سفر سید صولت مرتضوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار