اجرای طرح شهید عجمیان در ۴۵۰ مدرسه کرمان

طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در ۴۵۰ مدرسه استان کرمان آغاز شد.

هدایتی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

او  با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در ایام نوروز امسال اجرا شد، افزود: در تابستان امسال نیز این طرح با همکاری گروه‌های جهادی، دانش‌آموزان و معلمان اجرا خواهد شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش‌آموزان برای کسب مهارت دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها قدم برداشته شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح در تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی اجرا خواهد شد، بیان کرد: در مرحله نخست این طرح طی ایام نوروز، بیش از ۲۳۰ میلیون تومان رنگ خریداری شد و در اختیار ۳۰ گروه جهادی قرار گرفت.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از بسیجیان مومن و انقلابی کمال‌شهر بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و ناآرامی های کرج، در محدوده بهشت سکینه(س) کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد. او یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی، نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار