پلمب آسانسور ساختمان ۶ اداره در کرمان

مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: آسانسور ساختمان های ۶ اداره و نهاد دولتی، به دلیل ضعف ایمنی و نگرفتن گواهینامه، پلمب شدند.

اسماعیل عاقلی با اشاره به ضرورت قانونی اخذ گواهینامه استاندارد برای تمامی ساختمان‌های دولتی، غیر دولتی و مسکونی به منظور افزایش ایمنی و حفظ سلامت استفاده کنندگان، گفت: طی روزهای اخیر آسانسور ساختمان‌های ۶ اداره و نهاد دولتی به دلیل کمبود ایمنی و نگرفتن گواهینامه استاندارد به منظور حفظ جان مراجعه کنندگان و استفاده کنندگان پلمب شد.

او با بیان اینکه به خاطر پیگیری نکردن رفع مشکلات آسانسورها، علیه ۴ نهاد نیز از طریق مراجع قضائی اعلام جرم شده است، افزود: تاکنون ۳۶ اخطار برای نهادهای دولتی، خصوصی و  مجتمع‌های مسکونی و پزشکی در سراسر استان کرمان به منظور استاندارد سازی آسانسورها صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان کرمان بیان کرد: نگرفتن گواهینامه استاندارد، طبق قانون جرم محسوب می‌شود و متخلفان طبق ضوابط، باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۳۱ گواهینامه استاندارد آسانسور از سوی این اداره کل در سراسر استان کرمان برای ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های پزشکی و مسکونی صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار