لرستان میزبان دوره روش‌های خوب تولید داروی دامی کشور

اولین دوره باز آموزی اصول GMP (روش‌های تولید خوب) کارخانجات تولید داروی دامی کشور به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان لرستان در شهرستان بروجرد در حال برگزاری است.

مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: اولین دوره اصول GMP (روش‌های خوب تولید) کارخانجات تولید داروی دامی کشور با حضور مسئولین ادارات تشخیص و درمان ۱۷ استان و مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در بروجرد در حال برگزاری است.
 
مصطفی زبر دست حضور دو کارخانه بزرگ داروسازی دامی کشور در استان لرستان را زمینه ساز برگزاری اولین همایش باز آموزی اصول GMP کارخانجات تولید داروی دامی کشور در لرستان اعلام کرد و گفت: ممیزی کارخانجات دارویی استان و آموزش دستورالعمل و استاندارد‌های نوین صنعت داروسازی کشور از اهداف برگزاری این دوره است.
 
مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور هم لرستان را یکی از استان‌های پشیرو در صنعت تولید دارو‌های دامی کشور دانست و گفت: در حال حاضر استان لرستان به واسطه بودن دو کارخانه بزرگ داروسازی دامی، یکی از قطب‌های تولید دارو‌های دامی در کشور محسوب می‌شود.
 
سیدسعید حسینی، در ادامه با بیان اینکه این کارخانه‌های دارو سازی دامی علاوه بر اینکه نیاز بازار استان و کشور را تأمین می‌کنند، به خارج از کشور نیز صادرات دارند افزود: در حال حاضر تولیدات دارویی لرستان به سایر کشور‌ها نیز صادر می‌شود و این نشان دهنده پیشرو بودن لرستان در زمینه تولید دارو است.
این دوره آموزشی به مدت سه روز ادامه دارد.

برچسب ها: دام ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.