آخرین وضعیت دروازه بان پرسپولیس در فصل جدید

با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند حالا شانس یک بار دیگر به احمد گوهری روی آورده است.

خبر مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه فک در فینال تورنمنت کافا مقابل تیم ملی ازبکستان قطعا خبر خوبی برای یحیی گل محمدی و طرفداران پرسپولیس نیست. شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند حداقل یک ماه و حداکثر ۲ ماه قادر به حضور در تمرینات نیست و با توجه به آغاز لیگ ۲۳ در روز ۱۰ مرداد ماه به نظر می‌رسد بیرو چند بازی ابتدایی پرسپولیس در فصل پیش رو را از دست خواهد داد.

همین موضوع باعث می‌شود یحیی گل محمدی در مورد چارچوب دروازه یک تصمیم قطعی بگیرد. به هرحال پرسپولیس سال سختی را در رقابت‌های داخلی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و سرمربی پرسپولیس با توجه به احتمال مصدومیت و حتی محرومیت بیرانوند، یا باید به احمد گوهری اعتماد کند یا به فکر جذب دروازه بان دیگری به عنوان دروازه بان دوم برای پرسپولیس باشد.

همین چند روز قبل بود که حسن پورحمیدی برادر حسین پورحمیدی در گفتگویی با رسانه‌ها از علاقه قلبی‌اش برای حضور در پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد حاضر است حتی به عنوان نیمکت‌نشین بیرانوند راهی پرسپولیس شود. اظهارنظری که باعث شده گزینه‌های دیگری نیز پیش روی یحیی گل محمدی قرار بگیرد. هرچند با توجه به حضور بیرانوند و حساسیت‌های او روی گلر دوم و بازیکن دخیره‌اش می‌تواند تبعات زیادی به همراه داشته باشد و یحیی نیز با این موضوع آشنا است.

برهمین اساس به احتمال زیاد باز هم باید شاهد حضور احمد گوهری به جای بیرانوند در بازی‌های ابتدایی لیگ ۲۳ باشیم. دروازه بانی که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و شایعاتی نیز پیرامون جدایی احتمالی او به گوش می‌رسید اما حالا وضعیت به گونه‌ای است که جدایی او از پرسپولیس بعید به نظر می‌رسد. به هرحال مصدومیت بیرانوند در این مقطع یک فرصت بزرگ را در اختیار گوهری قرار می‌دهد تا توانایی‌هایش را به بهترین شکل ممکن به اثبات برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار