پیوند آسمانی زوج هندی در بارگاه منور رضوی

همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (ع) طی مراسمی یک زوج هندی زندگی مشترک خود را در بارگاه منور ثامن الحجج (ع) آغاز کردند.

مراسم عقد این زوج هندی به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق دارالمرحمه حرمپیوند آسمانی زوج هندی در بارگاه منور رضوی مطهر رضوی برگزار و سفره عقد همراه کلام الله مجید، آیینه و شمعدان، نبات متبرک و دو سجاده ترمه مهیا شد.

شروع زندگی از مقدس‌ترین مکان

عامر علی در خصوص انگیزه خود از آغاز پیوند زندگیش در حرم امام رضا (ع) گفت: در این مکان مقدس و فضای روحانی به جز خوبی و معنویت چیز دیگری ندیدم.

او افزود: برای نخستین بار است به این بارگاه منور مشرف می‌شوم، برای تشکیل این زندگی به حضرت رضا (ع) متوسل شدم و نیت کردم در صورت سر گرفتن این ازدواج عقد خود را در حرم ایشان برگزار کنم.

این داماد جوان ادامه داد: با عنایت خدای متعال، حضرت رضا (ع) من را طلبید و در این روز مبارک در محضر ایشان پیوند زندگی خود را آغاز کردم.

 نیشا بیگم عروس جوان همچنین گفت: برای نخستین بار است که توفیق حضور در این مکان مقدس نصیب و روزیم شده است و خدا را به خاطر این نعمت شاکرم. رحمت و کرامت حضرت رضا (ع) بیشمار است و حضور من در این مکان مقدس به دعوت ایشان بوده است.

او افزود: می‌خواستم مرحله دوم زندگیم را آغاز کنم و چه جایی بهتر و ارزشمندتر از این مکان مقدس. امیدوارم برکت و رحمت این مکان مقدس تا پایان زندگی همراه ما باشد.

این عروس جوان ادامه داد: خواسته‌ام از امام رضا (ع) این است که زندگی مشترک ما با الطاف امام رضا (ع) پر برکت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.