ساخت ۵۷ واحد مسکن ویژه محرومان در سردشت آغاز شد

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: عملیات اجرایی ساخت ۵۷ واحد مسکونی ویژه محرومان توسط بنیاد علوی در ۲۰ روستای این شهرستان آغاز شده است.

ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: از طرف بنیاد علوی برای هر واحد مسکونی نیازمندان ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان به صورت رایگان تامین شده است.

وی ادامه داد: در مجموع برای ۵۷ واحد مسکونی ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۱۴ تن میلگرد و ۵۷۰ تن سیمان رایگان تامین و در اختیار مجری ساخت (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) قرار می‌گیرد.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت اضافه کرد: همچنین از طرف بنیاد مسکن نیز ۲ میلیارد ریال تسهیلات همراه با نقشه ساختمانی به صورت رایگان برای این اماکن مسکونی داده می‌شود.

عابدی با بیان اینکه این واحد‌ها هر کدام به مساحت ۵۰ تا ۸۵ مترمربع احداث می‌شوند، افزود: قبل از این نیز این نهاد امسال ۳۰ میلیارد ریال برای بهبود مبلمان شهری و تجهیز بوستان‌های روستایی این شهرستان به لوازم ورزشی و بازی هزینه کرد.

وی یادآور شد: این نهاد همچنین برای بهبود مبلمان شهری شامل نصب سطل زباله، صندلی، چراغ‌های روشنایی در پارک و معابر شهر نلاس از توابع شهرستان سردشت نیز ۱۰ میلیارد ریال هزینه کرد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.