کریمی: صبر کنید نکونام هم می آید/ فردا با جواد قرارداد می بندیم

سرپرست باشگاه استقلال در مواجه با هواداران گفت: صبر کنید تا بعد از نهایی کردن صحبت کنیم، ان شاالله نکونام هم می‌آید.

حجت کریمی روز‌های پرفشاری را سپری کرد. او به واسطه حل کردن مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال اتفاقات مختلفی را پشت سر گذاشت و حالا با رفع موانع برای حضور کاپیتان سابق تیم ملی در استقلال او هم نفس راحتی کشیده است.

کریمی ساعتی قبل بعد از توافقات صورت گرفته در حالی که آرامش خاصی نسبت به روز‌های قبل داشت، با احترام خاصی وارد باشگاه استقلال شد. مدیرعامل باشگاه در روز‌های گذشته با توجه به شلوغی جلوی در باشگاه و همچنین حضور پرتعداد خبرنگاران حتی مجبور به فرار از دست حاضران برای عدم پاسخگویی نیز شده بود، اما امروز در مواجهه با خبرنگاران و هواداران، قبل از آنکه خودرویش وارد پارکینگ شود، از ماشین پیاده شد.

کریمی وقتی با اصرار خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد، با بیان اینکه اگر در خودرو نشسته، بی‌احترامی محسوب نشود از ماشین پیاده شد و چند قدم برداشت تا از در کوچک وارد ورزشگاه شود.

او البته مصاحبه با خبرنگاران را به بعد از حضور جواد نکونام در باشگاه منوط کرد و خطاب به حاضران گفت: «صبر کنید تا بعد از نهایی کردن صحبت کنیم. صبر کنید، ان شاالله آقای نکونام هم می‌آید.» در این لحظات هواداران استقلال هم بابت تلاش‌هایش برای رفع مشکل نکونام از کریمی تشکر و قدردانی کردند و او وارد باشگاه شد.

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از ترک ساختمان این باشگاه اعلام کرد که فردا با جواد نکونام قرارداد امضا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار