مرتفع شدن مشکل پروژه ۵۴۰۰ واحدی مسکن کرمانشاه

با انعقاد توافق نامه بین استانداری و راه و شهرسازی کرمانشاه با بنیاد مستضعفان، مشکل پروژه ۵۴۰۰ واحدی مسکن کرمانشاه پس از حدود سه سال توقف مرتفع خواهد شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشستی که امروز (۳۰ خرداد) به منظور حل مشکلات این پروژه با حضور مجید شاهسواری مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان برگزار شد، از تعطیلی سه ساله پروژه مسکن ۵۴۰۰ واحدی کرمانشاه از سال ۱۳۹۹ تاکنون ابراز تاسف کرد و گفت : این ظرفیت در حالی مغفول مانده که باید اکنون در آستانه افتتاح این واحد‌های مسکونی بودیم.

وی هر روز تاخیر در اجرای این طرح را به زیان مردمی دانست که چشم انتظار تحویل گرفتن این واحد‌ها هستند و یادآور شد: اگر در سال‌های گذشته فکری به حال تعیین تکلیف این واحد‌ها می‌شد، اکنون تا این اندازه با افزایش هزینه ساخت آن‌ها مواجه نبودیم.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از همراهی بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح، ابراز امیدواری در کوتاهترین زمان و با قیمت قابل قبول شاهد اتمام ساخت این واحد‌ها باشیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: روند پیشرفت پروژه ۵۴۰۰ واحدی را به طور مستمر رصد خواهم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد همکاری بنیاد مستضعفان در تعیین تکلیف این پروژه آغازی بر فعالیت‌های مشترک بیشتر باشد و ادامه داد: تقاضا داریم بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه فعال‌تر عمل کند.

صحرایی بر لزوم پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از همه امکانات ملی و استانی این طرح را با سرعت مناسب پیش ببریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.