هم‌تیمی طارمی در ۲ راهی منچستر و لندن

دروازه‌بان تیم پورتو با پیشنهاد‌هایی از سوی تیم‌های بزرگ لیگ جزیره روبرو شده است.

باشگاه‌های لیگ برتری منچستریونایتد و چلسی بر سر جذب «دیوگو کاستا» گلر پرتغالی تیم پورتو در حال رقابت هستند.

پیشتر گزارش‌های رسانه‌های حاکی از آن بود که «اریک تنهاگ» سرمربی منچستریونایتد در سایه عدم اظمینان از آینده «داوید دخیا» دروازه‌بان چند سال اخیر، کاستا و همچنین «جوردن پیکفورد» دروازه‌بان ملی‌پوش اورتون را برای پست شماره یک خود در نظر گرفته است.

حالا امروز (سه‌شنبه) روزنامه رکورد چاپ پرتغال خبر داده در پی جدایی قریب‌الوقوع «ادوارد مندی» دورازه‌بان سنگالی تیم چلسی و حضور در تیم الاهلی عربستان، کاستا در رادار آبی‌های لندن قرار گرفته است.

رکورد نوشته چلسی هنوز پیشنهاد سفت و محکمی برای جذب کاستا به پورتو ارسال نکرده، اما «خورخه مندز» مدیر برنامه‌های کاستا که ارتباط نزدیکی با تیم آبی شهر لندن دارد، در حال مذاکره با سران چلسی است.

«ویتور بایا» دروازه‌بان پیشین تیم ملی پرتغال درباره کاستا گفته است: «این پسر فوق‌العاده است. یک مسیر در مقابل او قرار دارد و او تمام ویژگی‌هایی که یک گلر خوب باید داشته باشد را دارد. او باهوش و سریع است و بازی با پای خوبی هم دارد. او یک گلر کامل است».

کاستا که پس از مدت‌ها توانست «روی پاتریسیو» دروازه‌بان شماره یک تیم ملی پرتغال را کنار بزند و به گلر ثابت سله‌سائو فوتبال اروپا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پس از آن تبدیل شود، بند جدایی ۸۰ میلیون یورویی در قرارداد خود با پورتو دارد.

«روی باربوسا» دروازه‌بان پیشین تیم پروتو نیز درباره کاستا می‌گوید: «با توجه به کیفیت و توانایی دیوگو، او می‌تواند به یکی از پنج دروزاه‌بان برتر جهان تبدیل شود».

کاستا به همراه دیگر بازیکنان پورتو از جمله «مهدی طارمی» در رقابت بر سر کسب مقام قهرمانی لیگ پرتغال، مقابل بنفیکا کم آوردند، اما موفق شدند جام حذفی این کشور را به ویترین افتخارات اژد‌های فوتبال پرتغال اضافه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار