برپایی نمایشگاه مبلمان در قزوین

نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت. 

 احمد خورگامی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.

احمد خورگامی تاکید کرد: با توجه به نقش مبلمان در زیبایی طراحی و دکوراسیون داخلی منزل، برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی فرصت مناسبی را برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا از آخرین تولیدات و محصولات این صنعت بازدید کرده و نیاز‌های خود را تامین کنند.

وی، معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبلمان، فراهم آوردن زمینه لازم به منظور انتقال تجربیات، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی دانست.

ابن مسوول با اشاره به مشارکت ۴۸ تولید کننده در این نمایشگاه اظهار کرد: مشارکت کنندگان جدیدترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازار و عرضه با قیمت مناسب برای شهروندان به نمایش خواهند گذاشت.
خورگامی تصریح کرد: همچنین کالا‌ها و اجناس در این نمایشگاه به صورت اقساطی نیز به فروش خواهد رسید.

وی یاد آور شد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی از امروز تا جمعه ۲ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد بود و بازدید کنندگان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ٢١ از این رویداد دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.