نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی:

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صاحب‌تجربه و متخصص است

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق اجرایی و مدیریتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نشان می‌دهد که نسبت به مأموریت‌های وزارتخانه آگاهی کاملی دارد.

ملک فاضلی محمدعلی نیکبخت را فردی دارای سوابق قابل قبول و متخصص دانست و اظهار داشت: به عنوان عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان از رئیس‌جمهور برای انتخاب فردی از این استان که برای اولین‌بار در کابینه دولت بعد از پیروزی انقلاب پیشنهاد شده است، تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: خواسته و انتظار ما از دولت همین است که با اعتماد و انتخاب افراد توانمند و متخصص از سیستان و بلوچستان در کلان کشور بکار گیرد، اکنون نیز پیشنهاد «نیکبخت» برای وزارت جهاد کشاورزی را به فال نیک می‌گیریم.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیکبخت را از نزدیک می‌شناسم، وی از سلول‌های اصلی جهاد کشاورزی یعنی خدمت به روستاییان کار را شروع کرد، مدیریت جهاد سازندگی شهرستان‌های دلگان، نیکشهر، چابهار و زابل، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و بین‌المللی وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در ۲ دوره بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی نیکبخت است که نشان می‌دهد باتوجه به سوابق و تجربیات مدیریتی و اشرافی که دارد نسبت به مأموریت‌های وزارتخانه آگاهی کاملی دارد.

وی تأکید کرد: سیستان و بلوچستان نیرو‌های انقلابی، توانمند و جهادی فراوانی دارد که بهره‌مندی از این ظرفیت می‌تواند توطئه معاندین مبنی بر ایجاد اختلاف در جامعه را از بین ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار