علیپور: می خواهم در لیگ پرتغال پرقدرت حاضر شوم/ تلاش می کنیم تا قهرمان جام ملت های آسیا شویم

لژیونر فوتبال کشورمان گفت: کارهای درمانی را پشت سر می گذارم تا برای فصل بعد با قدرت در لیگ پرتغال حضور یابم.

علی علیپور لژیونر فوتبال کشورمان و  مهاجم سابق پرسپولیس درباره حضورش در بازی دوستانه ۲ تیم یاران هادی نوروزی و رسانه ورزش مازندران در روستای کپورچال اظهار کرد: دوستان اطلاع دادند که در این بازی دوستانه حضور یابم و این بازی به یاد هادی خدا بیامرز هست و هم گفتیم یک سری بزنیم و دوستان و اقوام و آشنایان را ببینیم و هم بتوانیم در اینجا حضور داشته باشیم. 

او درباره مرحوم هادی نوروزی گفت: صحبتها درباره هادی گفته شده است که هر چه از شخصیت و منش و اخلاق هادی بگویم کم است و امیدوارم خانواده اش هر کجا هستند سالم و سلامت باشند.  

علیپور درباره شرایط خودش در تیم ژیل ویسنته لیگ پرتغال گفت: فصل پیش که تمام شد فصل پرفشاری بود و من متاسفانه دچار مصدومیت شدم و اکنون کارهای درمانی و ریکاوری پشت سر می گذارم تا سال بعد بتوانم پرقدرت شروع کنم. 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می کند، گفت: خدا را صد مرتبه شکر قلعه نویی به عنوان سرمربی در تیم ملی حضور پیدا کرد.  شرایط تیم ملی برای آماده سازی جام ملت های آسیا   هم خوب است و جو خیلی خوبی برقرار شده است. همه ما بازیکنان تلاش می کنیم که تیم ملی در بالاترین سطح و رول قرار داشته باشد و هر طور که بتوانیم کمک خود را در داخل و بیرون از زمین به تیم ملی و برای موفقیت کشورمان می کنیم  تا تیم ملی بعد از چندین سال به آنچه می خواهیم دست پیدا کند  و  قهرمان جام ملت های آسیا شویم و ان شا الله همه مردم ایران  را خوشحال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
باید واقع بین باشیم با این مربی قخرمان اسیا نمیشبم میریم بالا دور حذفی با کره بازی میکنیم و میبازیم این خط این نشون ژاپن و عربستان میرن فینال
آخرین اخبار