نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در ستاد مرکزی اربعین حسینی خبر داد

تلاش برای تامین آب در مرز شلمچه برای زائران حسینی

آقای محمد مرادی گفت : پروژه های عمرانی برای تامین پایدار آب در مرز شلمچه با هدف خدمات رسانی به زائران اربعین در حال انجام است.

سیدیعقوب محمدمرادی مشاور وزیر نیرو و نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: وزارت نیرو از سال‌های قبل تاسیسات و زیرساخت‌های مهمی برای تامین پایدار آب به صورت ثابت و سیار در ۲ مرز شلمچه و چزابه فراهم کرده است و هم اکنون در حال به روزسانی تاسیسات شبکه‌های آب و فاضلاب، بهبود کیفیت آب، توسعه آبرسانی و افزایش ظرفیت آب در این مرز‌ها هستیم.

او تاکید کرد یک خط جدید آبرسانی از خرمشهر به شلمچه در حال احداث است تا مشکلات احتمالی برای کمبود و افت فشار آب در این مرز وجود نداشته باشد.

این مسئول گفت : همه تاسیسات و زیرساخت‌های آبرسانی و فاضلاب تا ۲۷ محرم یعنی سه روز قبل از آغاز حرکت خودجوش و مردمی زائران به سمت مرز‌های خوزستان به روز رسانی و در مدار عملیات قرار می‌گیرند.

بنا به گفته های او برای آماده‌سازی و به روزرسانی تاسیسات آبرسانی تا قبل از شروع پیاده‌روی اربعین هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد و تاسیسات و زیرساخت‌های آبرسانی به خصوص مخازن ذخیره آب در مرز‌های چذابه و شلمچه ارزیابی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.