ذخیره‌سازی گندم کشاورزان قزوینی در چهار سیلو و پنج کارخانه آرد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی قزوین گفت: چهار سیلوی بخش دولتی و خصوصی و پنج کارخانه آرد کار ذخیره سازی گندم کشاورزان در طرح خرید تضمینی امسال را بر عهده دارند.

عباس رحمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی قزوین گفت: چهار سیلوی بخش دولتی و خصوصی و پنج کارخانه آرد کار ذخیره سازی گندم کشاورزان در طرح خرید تضمینی امسال را بر عهده دارندو  از این تعداد یک سیلو مربوط به بخش دولتی است و دارای ۸۰ هزار تن ظرفیت ذخیره سازی غلات است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی قزوین اظهار کرد: سایر سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد نیز هرکدام دارای ۲۰ هزار تن ظرفیت ذخیره سازی هستند و کار نگهداری گندم تحویلی را با عقد قرارداد با غله و خدمات بازرگانی برعهده دارند.

این مسوول با بیان اینکه سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد در نقاط مختلف استان قرار دارند و پراکندگی مناسبی را برخوردارند که ضمن رعایت اصل پدافند غیرعامل به موضوع توزیع مناسب و به هنگام آرد کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی مراکز خرید تضمینی گندم و سیلو‌ها برای دریافت محصول کشاورزان آمادگی کافی و لازم را دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی قزوین همچنین گفت: سهمیه آرد استان با توجه به نیاز مردم و تقاضای نانوایان و با توجه به پیگیری‌های معاون اقتصادی استاندار از ماه جاری افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: ماهانه به طور میانگین ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن آرد برای پخت نان از سوی غله در استان قزوین توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.