ریزش قیمت خودروهای خارجی در بازار مشهد شدت گرفته است

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: ریزش قیمت خودروهای خارجی در بازار این کلانشهر از چندی قبل آغاز شده و اخیرا شدت گرفته است.

حسین حسینی  رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد با اشاره به تصویب لایحه واردات خودرو‌های کارکرده زیر پنج سال ساخت در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرایی شدن این مصوبه ۱۰۰ درصد روی بازار خودرو‌های خارجی تاثیر گذاشته و ریزش قیمت آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

او با بیان اینکه قیمت خودرو‌های خارجی در بازار مشهد ۱۵ درصد کاهش یافته است، افزود: هر چه زودتر خودرو‌های کارکرده وارداتی به دست مصرف کنندگان برسد، ریزش قیمت‌ها در بازار بیشتر شده و مردم به خودرو‌های بهتری دسترسی پیدا می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد  پیشنهاد داد که خودرو‌هایی وارد کشور شود که لوازم یدکی آن در بازار بیشتر باشد، مانند خودرو‌های ساخت کره جنوبی که هم نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و هم قطعات یدکی آن در بازار ایران به نسبت سایر کشور‌ها به تعداد بیشتری وجود دارد.

حسینی به نوسانات قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار مشهد اشاره و بیان کرد: افت قیمتی خودرو‌های خارجی و داخلی در بازار از چندی قبل آغاز شده بود، برخی روز‌ها قیمت‌ها اندکی بالا رفت، اما دوباره روند کاهشی قیمت‌ها از سر گرفته شده و همچنان رو به کاهش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.