اهدای جایزه سال دشمن‌شناسی برای اولین بار

دبیر همایش دشمن‌شناسی با اعلام خبر اهدای جایزه سال «دشمن‌شناسی» برای نخستین مرتبه در کشور، از تمدید مهلت ارسال آثار برای این همایش از 6 تا ۱۳ تیر خبر داد.

فیع‌الدین اسماعیلی اعلام کرد: همایش دشمن‌شناسی در ۷ محورِ الگوی مواجهه بین‌المللی با دشمن، الگوی معرفی دشمن به نسل جدید، بررسی اسطوره‌ها و کهن الگو‌های صیهونیستی، روایت قرآن کریم از یهود، زیست فکری و فرهنگی یهود در ادوار تاریخ، چالش‌ها و گسست‌های رژیم صیهونیستی، عملیات رسانه‌ای دشمن و ۷ شاخه مقالات علمی، مقالات ژورنالیستی، کاریکاتور و کارتون، نقاشی و تصویرسازی، کلیپ و فیلم کوتاه و کنشگری مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: هر کدام از محور‌های برگزاری این همایش که روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر به دو زبان فارسی و عربی در سطح بین المللی برگزار می‌شود، به‌صورت پنل تخصصی خواهد بود و بخش آخر نیز خود همایش است که ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود و به نفرات برتر هدیه تعلق می‌گیرد.

اسماعیلی همچنین از اهدای جایزه سال دشمن‌شناسی خبر داد و گفت که یک نفر که در حوزه دشمن‌شناسی کار بزرگی انجام داده که می‌تواند تولید یک فیلم، تالیف یک کتاب و... باشد که به هر دلیل کمتر دیده شده، تقدیر خواهد شد تا هم اهمیت موضوع نشان داده شود و هم آن فرد انگیزه و جدیت بیشتری برای ادامه راه پیدا کند.

به گفته او، تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر برای ارسال اثر ثبت‌نام کردند و ۴۰ اثر نیز به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

همایش دشمن‌شناسی و جایزه سال آن به همت مدرسه رسانه‌ای مرحوم «محمدحسین فرج‌نژاد» از فعالان حوزه فرهنگی و از محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه که ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در یک سانحه درگذشت برگزار می‌شود. از مرحوم فرج‌نژاد آثار فاخری، چون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» به یادگار مانده است که دربرگیرنده رویکرد و نگاه وی در حوزه دشمن‌شناسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
آثار رو به کجا بفرستیم!؟
آخرین اخبار