امضای تفاهم‌نامه همکاری رسانه ملی با منابع طبیعی برای مشارکت کاشت یک میلیارد درخت

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با مدیر کل صدا و سیما برای مشارکت در کاشت یک میلیارد درخت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان ضمن ابراز خرسندی از این طرح مردمی گفت: با توجه به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفاظت از این عرصه‌ها، لازم است که فرهنگ‌سازی حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در بین مردم استان انجام شود.

شکری نیا در ادامه با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اجرای دستور رئیس جمهور است، افزود: فرهنگ سازی یک بحث جدی و کاربردی است و به موازات الزام قانونی در حفظ منابع طبیعی، نقش هنجار‌های اجتماعی و عرف موجود نیز می‌تواند ایفای نقش کند.

او افزود: کاشت یک میلیارد درخت در طول ۴ سال که بر اساس این تفاهم نامه قرار است صورت گیرد و امید است به موجب این اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و با هدف همراه کردن مردم و فعال سازی ظرفیت‌های مشارکت عمومی در طول سال‌های آینده شاهد محقق شدن این عمل خداپسندانه در استان و کشور باشیم.

 مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان نیز گفت: در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از عرصه‌های منابع‌طبیعی، نیاز است تا از توان رسانه ملی به ویژه رسانه استانی در این زمینه بهره‌گیری لازم صورت پذیرد و در این راستا تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و صدا و سیمای گلستان به امضاء رسید.

سلامتی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، اداره کل منابع طبیعی امکانات و تجهیزات موردنیاز برای نیرو‌های صدا و سیما را فراهم کرده و صدا و سیما نیز به تولید برنامه با دعوت از هنرمندان داخل و برون استانی در زمینه فرهنگ‌سازی حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اقدام می‌کند و همچنین همکاری و در اختیار قرار دادن محتوا جهت تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در قالب‌های مختلف از دیگر تعهدات این تفاهم نامه در برابر رسانه استانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار