مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی:

توافق احتمالی بین ایران و آمریکا خطری برای تل آویو ندارد

یک مقام صهیونیستی گفته که به اعتقاد او توافق احتمالی میان ایران و آمریکا نمی‌تواند برای تل آویو خطرناک باشد.

زاحی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه "هیوم" گفت که آمریکا به خاطر رژیم صهیونیستی کار نمی‌کند و زمانی که موضوع تضاد در منافع در میان باشد نمی‌توان از واشنگتن توقع حمایت داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنگبی همچنین مدعی شد که ایران موشک مافوق صوت ندارد و حرف و حدیث‌ها در این زمینه صرفاً یک توهم است.

وی در این گفتگوی رسانه‌ای تاکید کرد که معتقد است توافق احتمالی میان آمریکا و ایران برای تل آویو بی خطر است و نیازی نیست در مورد آن نگران باشیم.

این در حالیست که روز گذشته ایهود باراک که سابقه نخست وزیری و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز در کارنامه کاری خود دارد، گفته بود: «تفاهمات آمریکا و ایران نگران‌کننده است و نتیجه اشتباهات بسیار سخت نتانیاهو است.»

همچنین شامگاه جمعه، «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا گزارش‌ها مبنی بر نزدیک بودن واشنگتن و تهران به توافق‌هایی درباره محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران و آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در این کشور را رد کرد.

بلینکن در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات غیرمستقیم از طریق عمان، گفت: «در رابطه با ایران، برخی از گزارش‌هایی که در مورد توافق در مورد مسائل هسته‌ای یا در مورد بازداشت‌شدگان دیده‌ایم، دقیق نیستند و صحت ندارند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
احمقها حالا باز عین پهبادهامون هی میگن اغراق هست و فتوشاپه و.. بعد که موردی پیش بیاد داد و بیداد و... که کشور ما به فلان کشور داده !
بابا یه تعهد از این احمقها بگیرید که قبول ندارید خب به درک ولی بعد حرف مفت زدید دندوناتون را با همون موشک میریزیم تو حلقتون و شما هم باید کامل لال بشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
وقتی موشک مافوق صوت خورد تو کلت میفهمی توهم یعنی چی منتظر باش رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
مبارکه...
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۰۹:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
گربه دستش به دنبه نمی رسید؛ می گفت: پف پف بو می دهد....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
امیدوارم مسولین با ایجاد یک توافق هسته ای و امنیتی بر اساس حسن نیت با کشورهای همسایه و خصوصا کشورهای عربی با مشارکت چین و روسیه ضربه کاری به برجام آمریکایی وارد بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
قدرت نظامیه که قدرت سیاسی بوجود میاره
آخرین اخبار