کرونا ۵ نفر دیگر را در مازندران راهی بیمارستان کرد

۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.

۵ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما موردی از فوتی کرونا در این مدت در استان به ثبت نرسید.

بستری یک مورد بیمار کرونایی

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته یک بیمارجدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش شد و ۴ نفر نیز ترخیص شدند.

او با اشاره به ثبت بدون مورد فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار یک بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

۵ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۳ بیمار نیز ترخیص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز هیچ بیمار کرونایی بستری نیست.

مظفرپور گفت: شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.