ورزش یکی از تاثیرگذارترین و محوری‌ترین راهکار‌های پیشگیری از اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : ورزش یکی از تاثیرگذارترین و محوری‌ترین راهکار‌های پیشگیری از اعتیاد است که نیاز به توجه و حمایت جدی از سوی مسئولان دارد.

کیوان گل آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در جلسه امضای تفاهم‌نامه ساخت خط تیراندازی در مناطق روستایی کرمانشاه گفت : اعتیاد و مواد مخدر هم اکنون به عنوان یکی از آسیب‌های جدی که جامعه را مورد تهدید قرار داده باید مورد توجه و اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین و راحت‌ترین راه‌هایی که می‌تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش و ثبت نام در باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی است.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اهمیت توسعه ورزش در پیشگیری اولیه از اعتیاد ادامه داد: در همین راستا شورای مبارزه با مواد مخدر تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و محروم کشور را در برنامه‌های خود قرار داده است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت پرداختن به رویکرد جایگزین در پیشگیری موثر از اعتیاد این شورا تصمیم گرفته است در تعدادی از خانه‌های ورزش روستایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات تیراندازی خط‌های تیراندازی را برای استفاده از جوانان این مناطق ایجاد کند.

گل‌آوری تاکید کرد: پی بینی شده است این خط‌های تیراندازی در تعدادی از خانه‌های ورزش روستا‌های شهرستان‌های دالاهو، سنقر، اسلام آباد، کنگاور، جوانرود و کرمانشاه ایجاد شود که تاکنون احداث آن‌ها در سه خانه ورزش قطعی شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.