غلامپور اینبار به خاطر شادی گل سوژه شد

بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال با جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

مربی گلر‌های استقلال یکی از چهره‌های احساساتی فوتبال است؛ غلامپور که همواره به واسطه شادی بعد از گل‌های خود معروف بوده و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، در لیگ بیست و دوم حرص و جوش زیادی هنگام بازی‌های تیمش خورد و به همین خاطر با چند مورد تنبیه از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم برخی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را اعلام کرد که در یکی از احکام بار دیگر مشخص شد که غلامپور جریمه نقدی شده است. کمیته انضباطی با بررسی اتفاقات دیدار استقلال و پارس جنوبی در جام حذفی اینطور حکم خود را درباره مربی گلر‌های آبی‌پوشان صادر کرده است: «بهزاد غلامپور، مربی تیم استقلال تهران نیز به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.»

این در حالی است که غلامپور در لیگ بیست و دوم ۴ بار دیگر از سوی کمیته انضباطی حکم جریمه نقدی دریافت کرده بود.

جالب است بدانید که جریمه نقدی ۵ میلیون تومانی اخیر غلامپور در برابر جرایم قبلی به چشم نمی‌آید‍! او در احکام قبلی کمیته انضباطی جمعا ۲۱۰ میلیون تومان جریمه شده بود و حالا جمع مبالغ جریمه‌اش به ۲۱۵ میلیون تومان رسیده که اتفاق عجیبی محسوب می‌شود.

با این حساب مربی گلر‌های استقلال بخش اعظمی از مبلغ قرارداد خود را باید به جرایم انضباطی اختصاص بدهد و این در حالی است که اعضای استقلال دریافتی خود از باشگاه را تکمیل هم نکرده‌اند.

برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار