برنامه ریزی برای اتصال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

مدیر کل فناوری و اطلاعات وزارت علوم گفت: اگر دانشگاه‌ها به سمت دیجیتال حرکت کنند باید توجه ویژه ای به حوزه فناوری اطلاعات شود. 

محمد هادی زاهدی، مدیر کل فناوری و اطلاعات وزارت علوم در نشست خبری اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری گفت: یکی از تکالیف اسناد بالادستی و مجلس بحث اتصال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است و در این خصوص برنامه ریزی های لازم  برای اتصال مراکز آموزش عالی انجام شده است. 

به گفته وی رویکرد این همایش این است که اگر دانشگاه‌ها به سمت دیجیتال و دانشگاه سکویی حرکت کنند باید توجه ویژه به حوزه فناوری اطلاعات شود. 

مدیر کل فناوری و اطلاعات وزارت علوم بیان کرد: در حال حاضر درگیر جنگ سایبری هستیم و دانشگاه‌ها از این موضوع  مستثنی نیستند چراکه  هدف اصلی این حملات هستند.

او ادامه داد: یکی از الویت‌های وزارت علوم در این همایش توجه به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات است. افراد شرکت کننده باید تجربیات خود را در قالب مقاله ارائه دهند  و محصولات و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار