پلیس مرکزی مهاجم زندان اصفهان را به دام انداخت

عامل تیراندازی به در زندان اصفهان در تعقیب و گریز پلیس دلیجان زمین گیر شد.

 سرهنگ جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اعلام زمین گیر شدن عامل تیراندازی به در ورودی زندان اصفهان، گفت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیر اندازی به سمت در اصلی زندان مرکزی اصفهان نموده و سریعا از محل متواری می‌شوند. 

به گفته سرهنگ جمالی بر اساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده است و با توجه به احتمال متواری شدن، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: یک دستگاه خودرو پژو پارس فاقد پلاک جلو، ساعاتی پس از تیراندازی وارد حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان شده و بدون توجه به دستور ایست، به سرعت متواری می‌شود.

سرهنگ جمالی این را هم گفت که راننده خودرو با ورود به هسته مرکزی شهر، اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و پلیس کرد که ماموران انتظامی جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیر اندازی کردند و فرد مهاجم در خیابان امام دلیجان متوقف شد. با توجه به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع او به بیمارستان، مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح وینچستر، ۷۱ فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله‌های استفاده شده از خودرو متهم، گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیر اندازی به سمت در اصلی زندان مرکزی اصفهان نموده و سریعا از محل متواری می‌شوند.