برگزاری دومین مجمع کشوری مدیران حقوقی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اردبیل

 رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اولین مجمع کشوری مدیران حقوقی در دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و معضلات حقوقی استان‌ها به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفت.

عزیزالله فضلی، رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از میزبانی واحد اردبیل گفت: اولین مجمع کشوری مدیران حقوقی در دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و معضلات حقوقی استان‌ها به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفت.

اما در این مجمع به صورت تخصصی در مورد هیات رسیدگی به تخلفات در خدمت مدیران حقوقی استان‌ها بودیم، چرا که این عزیزان دبیر هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان و اعضای هیات علمی نیز هستند.

او در خصوص هدف از برگزاری این مجمع گفت: ما معضلات و مشکلاتی را در خصوص صدور و ابلاغ آرا، ماهیت تخلفات و مجازات‌های در نظر گرفته شده شاهد بودیم ، به همین دلیل در این مجمع مباحث آموزشی مطرح گردید تا کمتر شاهد مشکلات مذکور باشیم.

فضلی افزود: در این جلسه همچنین موضوع مهم پرتال حقوقی دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت چرا که اگر نامه‌ها و پرونده‌های حقوقی از طریق پرتال به سازمان مرکزی ارسال نشود و سابقه‌ای از آن‌ها نداشته باشیم عودت داده خواهد شد و پورتال نشان دهنده زحمات مدیران حقوقی می‌باشد و سیر کاری فعالیت این عزیزان در خصوص پرونده‌های مختلف را بازگو می‌کند.

رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در قسمت دیگری از این نشست اکسل مربوط به املاک دانشگاه توسط معاونت صیانت از دارایی‌ها و قرارداد‌های مرکز امور حقوقی دانشگاه تشریح و نمونه‌هایی نیز ارائه شد.

او با بیان اینکه مصوبات مجمع اول مثمر ثمر بوده است گفت: امیدواریم مصوبات این مجمع نیز باعث سهولت کاری مدیران شود و شاهد حل معضلات و مشکلات حقوقی واحد‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.