کارگاه آموزشی مجامع بسیجیان خوزستان برگزار شد

کارگروه آموزشی مجامع بسیجیان استان خوزستان صبح امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

 آقای احمدی مدیریت امور مجامع مرکز راهبردی سازمان بسیج در کارگاه آموزشی مجامع بسیجیان استان خوزستان به تبیین اهداف، ماموریت ها، فرآیند‌های حل مساله و مساله یابی پرداخت و به پرسش‌های مجامع، پاسخ داد.

محمد خانچی رئیس مجمع بسیجیان استان خوزستان با اشاره به مأموریت‌های این مجمع گفت: از افراد عضو این مجمع انتظار می‌رود که مسائل اولویت دار شهرستان‌ها را احصا و راهکار‌های خود را ارائه دهند.

او می‌گوید:مجامع بسیجیان نیاز به هم افزایی و انسجام دارد تا با کوشش برای یافتن راه حل ها، مشکلات را رفع نماییم.

رئیس مجمع بسیجیان استان خوزستان ادامه داد: هر مجمع باید عصاره متخصصان اقشار شهرستان باشد و تا با برنامه‌ریزی خوب از همه اندیشه‌ها و افراد با سلایق مختلف استفاده شود.

سودانی نائب رئیس مجمع بسیجیان استان نیز با تاکید بر تقویت «ایمان» و «امید» در این کارگاه آموزشی گفت: چاره‌اندیشی رهبر الهی برای جامعه اسلامی و برخاسته از شناخت کامل ایشان از فرصت‌ها و تهدید‌های پیش رو است.

در این کارگاه یک روزه، گروه‌های ۷گانه مجمع به صورت مجزا و تخصصی در موضوعات فرهنگی اجتماعی، زنان و خانواده، بهداشت سلامت و محیط زیست، اقتصاد و زیر بنائی، آموزش و تربیت، آموزش تحقیقات وفناوری، مدیریت وحکمرانی با کارگروه‌های شهرستانی جلسات تخصصی برگزار شد و همچنین احکام مسئولیت تعدادی از روسای مجامع بسیجیان شهرستان‌ها اهدا و نیز از مجامع فعال تجلیل شد.

برچسب ها: کارگاه آموزشی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.