فرمانده مرزبانی فراجا کشور:

راه و روش رزمندگان دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد

 فرمانده مرزبانی فراجا به رشادت‌های مرزبانان برای حفظ نظم و امنیت نوار مرزی گفت: راه و روش رزمندگان دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد.

همزمان با سفر  سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به استان هرمزگان، جلسه کمیسیون اطلاعات و عملیات این فرماندهی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی این فرماندهی، با حضور فرماندهان و معاونان مرزبانی استان برگزار شد.

 سردار گودرزی در این جلسه به حساسیت بالای امنیت مرز‌ها و لزوم اشراف اطلاعاتی و عملیاتی اشاره و گفت: امنیت و آرامش حاضر در کشور مرهون شب زنده داری و از خودگذشتگی مرزبانان همیشه بیدار کشور در سراسر مرز‌های ایران اسلامی است. ️

او در ادامه با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز شهادت مرزبان شهید مسعود پرکاس، این مرزبان ولایی و انقلابی را سمبل ایثار و رشادت دانست.

 فرمانده مرزبانی فراجا گفت: خون شهید پرکاس و شهدای مظلوم مرزبانی، ضامن حیات انقلاب اسلامی است و مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ نمی‌توانند در عزم و اراده مرزبانان خدشه‌ای وارد کند.

 سردار گودرزی با بیان این که ترویج مواد مخدر توطئه دشمنان برای انحراف جوانان ماست،گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران، آگاهانه این راه را انتخاب کرده است.

 گفتنی است، در پایان این نشست از تعدادی از عوامل دستگیری قاتلان شهید مسعود پرکاس با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.