حمایت از گاوداری ۶۰۰۰ راسی دلفان در سفر آتی رئیس جمهور

استاندار لرستان به لزوم رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی دلفان تاکید کرد و گفت: گاوداری ۶۰۰۰ راسی دلفان در سفر آتی رئیس جمهور به استان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در حاشیه سفر به شهرستان دلفان در رابطه با گاوداری ۶۰۰۰ راسی دلفان اظهارداشت: هم اکنون میزان بهره‌برداری از گاوداری ۶۰۰۰ راسی دلفان حدود هزار و ۶۵۰ راس است که باید برای رسیدن به حداکثر ظرفیت بهره‌وری مورد حمایت قرار گیرد.

او با اشاره به بازدید از کارخانه شن و ماسه شهرداری دلفان، شهرک صنعتی نورآباد و پروژه مسکن ملی الفت‌آباد افزود: ایستگاه پمپاژ چروش مهم‌ترین برنامه‌های بود که در این سفر یک روزه افتتاح شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری دلفان در منطقه کفراج در دولت سیزدهم با همدلی و همراهی مسئولان شهرستان توسعه پیدا کرد و بناست که ظرفیت‌های جدیدی به این کارخانه اضافه شود.

او با اشاره به رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی نورآباد از قبیل آب، برق و گاز بیان کرد: به نظر می‌رسد راه دسترسی این شهرک نمی‌تواند آن گونه که باید سبب جذب سرمایه‌گذاران شود به همین دلیل مدیرعامل شهرک‌های صنعتی لرستان موظف شد طرح جدیدی را بدین منظور آماده و در شورای برنامه‌ریزی استان ارائه دهد.

زیویار در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با افتتاح ایستگاه پمپاژ چروش دلفان گفت: این ایستگاه با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که ۸۸ هکتار زمین را پوشش می‌دهد، شبکه آبیاری این ایستگاه هنوز مشکلاتی دارد که طی دیدار‌هایی که مسئولان با کشاورزان و مردم منطقه انجام می‌دهند رفع می‌شود.

او تصریح کرد: کشت باغ و گیاهان دارویی نیز یک ظرفیت بزرگ است که در شهرستان دلفان ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار به این امر اختصاص یافته است.

استاندار لرستان در رابطه با پروژه مسکن ملی الفت‌آباد دلفان نیز اظهارداشت: این پروژه فازبندی شده است و در فاز اول ۳۰ هکتار اجرا می‌شود، شرایط توپوگرافی استان و شهرستان دلفان با دیگر نقاط و استان‌های کشور متفاوت بوده و در دلفان بیش از ۷۰ هکتار به آن اختصاص داده شده است.

 

برچسب ها: استانداری ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.